میرزایی: قایدی به اردوی بعدی تیم ملی دعوت می‌شود!

میرزایی: قایدی به اردوی بعدی تیم ملی دعوت می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک استقلال می‌گوید آن طور که شنیده، قایدی احتمالا به اردوی بعدی تیم ملی دعوت شود. 

 به گزارش فوتبالی، لیست تیم ملی برای فیفادی فروردین ماه ساعاتی قبل اعلام شد. امیر قلعه‌نویی 32 بازیکن را به اردو فراخواند که غیبت مهدی قایدی در میان آن‌ها، قابل توجه بود. قایدی که بعد از فصل نه چندان موفق در شباب الاهلی به استقلال بازگشته، این روزها مهره کلیدی ساپینتو شده است. ردپای این مهاجم ریزنقش بوشهری روی گل‌های زیادی در لیگ بیست‌و‌دوم به چشم می‌خورد و چشم‌پوشی از او را برای هر مربی‌ای، دشوار می‌کند. 

 با این‌وجود قایدی نتوانسته رضایت قلعه نویی را به دست آورد و در اردوی پیش‌رو، غایب خواهد بود. رضا میرزایی که هنگام اعلام لیست تیم ملی در استودیوی شب‌های فوتبالی حضور داشت، گفت که از نبودن قایدی در لیست، متعجب شده است.  

 میرزایی که رابطه صمیمی با قایدی دارد، موضوع جالبی را مطرح کرد. او ادامه داد: "می‌شد نفرات بیشتری از استقلال مثل آرش رضاوند، سعید مهری و مهدی قایدی دعوت شوند. اما طبق چیزی که شنیده‌ایم در این اردو یک‌سری نفرات و اردوی بعدی، افراد دیگری به تیم ملی دعوت خواهند شد!  البته مهدی همین اردو هم می‌توانست دعوت شود اما انشاالله اردوهای بعدی را حضور داشته باشد." 

اگر آنچه هافبک استقلال می‌گوید صحت داشته باشد، قلعه‌نویی قصد دارد بازیکنان مختلفی را در دو فیفادی بهار (فروردین و خرداد) بیازماید. بنابراین باید منتظرات تغییرات زیادی در لیست او برای جام‌ملت‌های آسیا سال آتی باشیم. 

2509