صحبتهای رضا میرزایی درباره دلیل جدایی از سپاهان

صحبتهای رضا میرزایی درباره دلیل جدایی از سپاهان

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن سابق سپاهان علت جدایی از این تیم و پیوستن به استقلال را شرح داد.

به گزارش فوتبالی، نقل‌و‌انتقالات تابستانی بود که رضا میرزایی از سپاهان جدا و روانه استقلال شد. تصمیم میرزایی به مذاق هواداران سپاهان خوش نیامد چرا که او که اصالتی اصفهانی هم دارد، بارها علاقه‌ای که به سپاهان داشته را ابراز کرده بود. او علیرغم آنکه مورد هجمه سپاهانی‌ها قرار گرفت، سکوت کرد و درباره علت جدایی از سپاهان چیزی نگفت.

 میرزایی بالاخره در شب‌های فوتبالی از دلایل کوچ تابستانه به استقلال و قطع همکاری با سپاهان پرده برداشت. آن طور که این هافبک 26 ساله توضیح داد، فصل قبلی فرهاد مجیدی او را می‌خواسته اما میرزایی به علت شرایط خوبی که در سپاهان داشته، این پیشنهاد را رد می‌کند.

 شرایط خوب میرزایی اما دوام چندانی پیدا نمی‌کند و در پایان فصل، همه چیز در سپاهان برایش تغییر می‌کند. او می‌گوید به مسئولان سپاهان گفته که چند سال در این تیم حضور داشته و حتی کاپیتان بوده است. از طرفی به خاطر خانواده‌اش مایل است در اصفهان بماند. 

بااین‌وجود آن طور که میرزایی ادعا می‌کند، مدیران سپاهان دو پهلو جوابش را می‌دهند و ماندنش را بسته به نظر ژوزه مورایس می‌کنند که هنوز به ایران نیامده بوده است. او حتی به مدیران سپاهان می‌گوید از استقلال، پرسپولیس و چند تیم دیگر پیشنهاد دارد و می‌خواهند تکلیفش را مشخص کنند. اما سپاهانی‌ها به نظر میرزایی را نمی‌خواهند و او هم برخلاف میل باطنی از سپاهان جدا می‌شود.

2509