یامگا در گفت و گو با فوتبالی: دوست دارم فعلا در استقلال بمانم/ ساپینتو ذهنیت برنده را به تیم منتقل کرده است

یامگا در گفت و گو با فوتبالی: دوست دارم فعلا در استقلال بمانم/ ساپینتو ذهنیت برنده را به تیم منتقل کرده است

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن خارجی استقلال در خصوص وضعیت این تیم و شرایط خودش با خبرنگار فوتبالی گفت و گو کرد.

به گزارش فوتبالی، کوین یامگا بازیکن فرانسوی استقلال درباره شرایط استقلال به خبرنگار فوتبالی گفت:"در مورد تیم همه چیز خوب است.  گروه بسیار خوبی هستیم و کنار هم با آرامش و دوستی کار می‌کنیم. جو بین ما بسیار خوب است و همه سعی می کنند بهترین کار را انجام دهند تا به تیم کمک کنیم و به هدفمان برسیم. شرایط تیم در مجموع خوب است. امیدوارم شرایط مالی هم بهتر شود، می‌دانم که باشگاه هم مشکلات زیادی دارد و تلاش می‌کند."

یامگا از علاقه خود برای ماندن با استقلال گفت:" از همه محبت هایی که هواداران استقلال از بدو ورودم به من داشته اند، واقعا قدردانی می کنم. همانطور که قبلاً گفتم، من خوش شانس هستم که هم تیمی هایی دارم، که با آنها رابطه ام خوب است و البته کادرفنی بسیار خوبی هم داریم. اگر شرایط فراهم باشد، خوشحال می‌شوم که این پیراهن آبی را برای مدت طولانی به تن کنم و چند فصل دیگر هم در استقلال بمانم."

یامگا از جو هواداران استقلال شگفت زده شده است:" راستش را بخواهید آنچه از هواداران استقلال دیدم چیزی است که در باشگاه هایی که بازی می کردم، ندیده بودم. آنها در هر شهری که می رویم همه جا هستند، به ما این حس را می دهند که در خانه بازی می‌کنیم. جوی که آنها در اطراف تیم ایجاد می کنند، واقعا باورنکردنی است و فکر می کنم هر فوتبالیستی دوست دارد حداقل یک بار در دوران حرفه ای خود آن را تجربه کند."

بازیکن فرانسوی استقلال در پایان گفت‌وگو از نقش ساپینتو و دلیل موفقیت استقلال گفت:" فکر می کنم دلیل موفقیت ما این است که در همه پست ها بازیکنان بسیار خوبی داریم و همینطور مربی بسیار خوبی داریم که توانسته تیم را متحد نگه دارد و به تیم ما هویت و یک سبک بازی هجومی و واقعی بدهد. آقای ساپینتو همچنین توانست ذهنیت سخت کوشی و برنده اش را به تیم منتقل کند که خیلی مهم است که متوقف نشویم و با سرعت به سمت موفقیت حرکت کنیم و همیشه بیشتر بخواهیم."

۷۷۶۸