کاسمیرو و آماری متفاوت از لحاظ کارت قرمز در رئال مادرید و منچستریونایتد

کاسمیرو و آماری متفاوت از لحاظ کارت قرمز در رئال مادرید و منچستریونایتد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و هفتم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، منچستر یونایتد و ساوتهپتون در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کاسمیرو در دقیقه 33 بود که با تکل خشنی که روی پای کارلوس آلکاراز زد با کارت قرمز مستقیم داور بازی مواجه شد از زمین مسابقه اخراج شد. در واقع تکل کاسمیرو به حدی خشن بود که آنتونی تیلور، داور بازی را قانع کرد تا به طور مستقیم به کاسمیرو کارت قرمز نشان دهد.

این برای بار دوم است که کاسمیرو در منچستر یونایتد با کارت قرمز مستقیم داور مواجه می شود و از زمین مسابقه اخراج می شود. کاسمیرو در تابستان گذشته از رئال مادرید جدا شد و راهی منچستر یونایتد شد. او اکنون در 36 بازی در تمامی رقابت ها برای شیاطین سرخ، دو بار کارت قرمز گرفته است. این در حالی است که هافبک برزیلی در رئال مادرید در 336 بازی حتی یک بار هم با کارت قرمز مستقیم داور روبرو نشده بود. کاسمیرو بین سال های 2013 تا 2022 در رئال مادرید توپ زد و به طور مستقیم اخراج نشد.

کاسمیرو در رئال مادرید دو بار سابقه اخراج شدن از زمین با گرفتن دو کارت زرد را داشته است اما به طور مستقیم هرگز کارت قرمز نگرفته بود.

1470