مقصد غیرمنتظره برای ادامه مربیگری اسطوره لیورپول

مقصد غیرمنتظره برای ادامه مربیگری اسطوره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - استیون جرارد اسطوره لیورپول گفتگوهایی با باشگاه ترابزون اسپور در ترکیه داشته تا هدایت این تیم را به عهده بگیرد.

به گزارش فوتبالی، جرارد از زمان برکنار شدن توسط استون ویلا در ماه اکتبر، بدون تیم بوده است. او حدود یک سال د در ویلاپارک حضور داشت که پیش از آن نیز دوره موفقی در رنجرز داشت و توانست این تیم را پس از ده سال به قهرمانی لیگ اسکاتلند برساند. رنجرز در کل فصل در لیگ اسکاتلند شکست نخورده بود. جرارد اما نتوانست در استون ویلا به پیشرفت مربیگری خود ادامه بدهد و پس از آن که فقط در دو تا از دوازده بازی آغاز فصل پیروز شد، مجبور به ترک استون ویلا شد. خیلی ها معتقد بودند که جرارد از توانایی های تیمش در فاز هجومی استفاده نکرده است، از سویی مصدومیت ها و جدایی مایکل بیل، دستیارش که به کوئینز پارک رنجرز رفت هم به ضررش شد.  اما به نظر می رسد که جرارد حالا این شانس را دارد تا به لیگ ترکیه ملحق شود.

نشریات ترکیه ای گزارش داده اند که جرارد گفتگوهایی با باشگاه ترابزون اسپور داشته است. عبدالله آوچی مربی سابق این تیم استعفا داده و جرارد می تواند جای او را بگیرد. بدین ترتیب جرارد می تواند هدایت تیمی را بگیرد که سال گذشته قهرمان لیگ ترکیه شد اما در این فصل در رتبه ششم قرار گرفته و 22 امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد. آنها در گروهشان در لیگ اروپا سوم شدند و بعد از آن در لیگ کنفرانس نیز ناکام بودند. مارک بارترا و مارک همشیک بازیکنان سرشناس ترابزون هستند.

4125