اوون: فقط زیدان از استیون جرارد بهتر بود

اوون: فقط زیدان از استیون جرارد بهتر بود

سایت رسمی فوتبالی- مایکل اوون اسطوره فوتبال انگلیس در گفتگو با بی بی سی سپورت صحبتهای جالب توجهی را برزبان آورده است.

به گزارش فوتبالی، مهاجم سابق سه شیرها که اخیرا با انتشار بیوگرافی اش حسابی گرد و خاک به پا کرده، حالا در صحبتهایی به تمجید از استیون جرارد برخاسته است. اوون در کتاب بیوگرافی اش به انتقاد از تعدادی از هم تیمی های اسبقش در دنیای فوتبال پرداخته . او که دارنده توپ طلای سال 2001 است ،در گفتگو با بی بی سپورت از دو هم تیمی سابقش، یعنی استیون جرارد و زین الدین زیدان حرف زده است.

اوون در این رابطه گفته:« من در کنار بازیکنان بزرگ زیادی بازی کرده ام؛ ولی اگر بخواهیم درمورد مهارتهایشان صحبت کنیم، زین الدین زیدان یک سرو گردن از همه آنها بالاتر بود. اگر از من بخواهند که یک نفر را برای مهمترین مسابقه فوتبال زندگی ام انتخاب کنم، انتخاب من استیوی (جرارد) خواهد بود. او توانایی انجام هرکاری را دارد.»

این اسطوره انگلیسی ادامه داد:« بهترین تمجیدی که می توانم برای جرارد برزبان بیاورم این است که اگر بخواهیم درمورد بازیکنان تراز اول فوتبال دنیا صحبت کنیم، او پشت سرزین الدین زیدان، دومین هم تیمی فوق العاده من بود؛ جرارد فوق العاده بود.. یک بازیکن بزرگ که عادت داشت تا از هرفرصتی برای پوشش دادن زمین بهره ببرد.»

طبق گفته اوون، او و جرارد سالها دوستان صمیمی و عزیزی بودند:« من و جرارد دوستان خوبی بودیم. من در سن 11 سالگی به لیورپول پیوستم و همیشه با هم دریک تیم بازی می کردیم و با هم بزرگ شدیم. ما در زمین از هم شناخت بیشتری پیدا کردیم و حس ششم و تله پاتی عجیبی میان ما برقرار بود.»

6363