گلزنان تراکتور و هشتی که گرو نهشان بود!

گلزنان تراکتور و هشتی که گرو نهشان بود!

پایگاه خبری فوتبالی - دو آقای گل لیگ برتر در باز کردن دروازه بهترین خط دفاعی مسابقات ناکام ماندند.

به گزارش فوتبالی، تراکتور درحالی باید مقابل مس رفسنجان قرار می‌گرفت که تقابل بین تیمی‌ که دو آقای گل لیگ برتر را در اختیار دارد در برابر تیمی‌ که‌ کمترین گل خورده مسابقات را ثبت کرده بسیار جالب توجه بود.

تراکتور دوباره بازی را با رضا اسدی در پیکان خط حمله آغاز کرد و در نیمه دوم پاکو به عباس‌زاده فرصت بازی داد تا از هردو سلاح گلزنی خود مقابل مس استفاده کند.

عباس‌زاده که در بازی قبلی تیمش دو گل به پرسپولیس زده بود و این روزها دوباره در بالاترین میزان‌ محبوبیت خود قرار دارد، لحظه‌ای با داود نوشی صوفیانی تک‌به تک شد ولی با کم‌دقتی نتوانست قفل دروازه نارنجی‌پوشان را باز کند.

اتفاقی که باعث شد هم اسدی و هم‌ عباس‌زاده با هشت‌ گل زده به پایان سال برسند و برای زدن گل بعدی تا بازی در سال جدید صبر کنند. تعداد گل زده مهاجمان زهردار تراکتور و درماندگی آن‌ها در این بازی، هشتشان را گرو نهشان گذاشته و هواداران پرشور تراکتور را در حسرت دیدن گل در روزهای پایانی سال گذاشت.

درنهایت این قدرت برترین خط دفاعی مسابقات بود که بر دو آقای گل تراکتور چربید و یک کلین‌شیت دیگر برای مس ثبت کرد تا شاگردان ربیعی امیدوار باشند در ادامه به شکستن رکورد لیگ برتر از لحاظ کمترین گل دریافتی نائل آیند.

1997