نقشه‌های پی‌اس‌جی برای تابستان 2023؛ جدایی مسی و خرید چند ستاره

نقشه‌های پی‌اس‌جی برای تابستان 2023؛ جدایی مسی و خرید چند ستاره

پایگاه خبری فوتبالی - برای پنجمین بار در هفت سال اخیر، پی اس جی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حذف شد.

به گزارش فوتبالی، پی اس جی با وجود هزینه های نجومی نتوانسته در سطح بزرگ ترین تیم های اروپا قرار بگیرد و به نظر می رسد که قرار است که یک انقلاب بزرگ دیگر را در ترکیبشان در تابستان بعدی داشته باشند.

لوئیز کمپوس مشاور ورزشی پی اس جی می داند که در تابستان 2023 باید خیلی بهتر از تابستان 2022 عمل کند. پاریسی ها در نظر دارند که با خروج برخی بازیکنان مازاد، جا را برای چهره های جدید باز کنند. یکی از ابهامات جدی مربوط به آینده راموس و مسی است، دو ستاره باتجربه ای که قراردادشان در پایان فصل به اتمام می رسد. راموس در ابتدا در لیست خروج پاریسی ها قرار داشت اما عملکرد خوبش در بازیهای اخیر مدیران پی اس جی را مردد کرده است. از سویی مذاکرات برای تمدید قرارداد مسی متوقف شده و به نظر می رسد که پی اس جی حاضر به پذیرش خواسته های مالی لئو نیست.

میلان اشکرینیار مدافع اهل اسلواکی اینتر قرار است که به صورت رایگان راهی پی اس جی شود. کمپوس مدتهاست که برای خرید او برنامه ریزی کرده است. پائو تورس مدافع اسپانیایی ویارئال دیگر گزینه آنها برای تقویت خط دفاعی است. در خط هافبک، پی اس جی شرایط جذب برناردو سیلوا هافبک پرتغالی منچسترسیتی را زیر نظر دارد. در خط حمله نیز پاریسی ها جویای شرایط رایان چرکی از لیون و ویکتور اوسیمهن از ناپولی هستند. گونسالو راموس پدیده بنفیکا که در تیم ملی پرتغال در جام جهانی درخشید هم گزینه بعدی است. واینالدوم، درکسلر و پاردس از قرارداد قرضی برمی گردند و از سویی جدایی احتمالی مسی باعث می شود تا پاریسی ها از پرداخت دستمزد سنگین او معاف شوند.

4125