برگزاری تورنمنت امیدهای آسیا در دوحه در روزهای نوروزی

برگزاری تورنمنت امیدهای آسیا در دوحه در روزهای نوروزی

پایگاه خبری فوتبالی- مسابقات بین المللی دوستانه فوتبال زیر 23 سال در روزهای فیفا در دوحه قطر برگزار خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی و بنابر اعلام کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال قطر، این رقابتها با شرکت تیم های ملی زیر 23 سال قطر، عراق، عربستان، کویت، کره جنوبی، امارات، عمان، ویتنام، قرقیزستان و تایلند طی روزهای 28 اسفند 1401 تا 9 فروردین 1402 در ورزشگاههای مختلف قطر که میزبان رقابتهای جام جهانی 2022 قطر بوده اند، برگزارخواهد شد. 

شیوه برگزاری این رقابتها به شکلی است که هر تیم طبق قرعه کشی دو بازی را انجام می دهد و سپس کمیته برگزاری مسابقات با توجه به نتایج کسب شده در آن دو بازی، برنامه سایر مسابقات تیم های شرکت کننده را اعلام خواهد کرد. 

مسابقات بین المللی قطر در حالی انجام خواهد شد که تیم های آسیایی در رده زیر 23 سال باید شهریورماه 1402 در مسابقات انتخابی قهرمانی آسیا که اولین مرحله انتخابی المپیک پاریس خواهد بود شرکت کنند. 

سال گذشته هم فدراسیون فوتبال قطر از تیم ملی زیر 23 سال به این رقابتها دعوت نکرد و این کار را امسال هم انجام نداده است. امسال ظاهرا تیم امید به تورنمنت در تایلند دعوت شده اما ظاهرا به دلیل اینکه هنوز تیم امید ایران هنوز تشکیل نشده و سرمربی جدید آن اعلام نشده است، به این تورنمنت اعزام نمی شود.

 ۱۹۷۹