پنج شنبه شب پر هیجان فوتبال عربستان!

پنج شنبه شب پر هیجان فوتبال عربستان!

پایگاه خبری فوتبالی- هفته بیستم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاههای عربستان با جدال تیم های الاتحاد و النصر به اوج هیجان خواهد رسید. 

به گزارش فوتبالی، از نظر موقعیت دو تیم در جدول، بازی پیش رو اهمیت زیادی دارد چرا که  در حال حاضر تیم النصر با ۴۶ امتیاز در صدر است و الاتحاد با دو امتیاز کمتر در مکان دوم قرار دارد.

این بازی رویارویی دو مربی مطرح اروپایی را هم به تصویر می کشد. "نونو سانتو" از پرتغال و "رودی گارسیا" از فرانسه به ترتیب هدایت الاتحاد و النصر را برعهده دارند. 

این بازی جدال بهترین خط حمله و قوی ترین خط دفاع لیگ عربستان هم خواهد بود. تیم النصر که با حضور "کریستیانو رونالدو " اعتبار تازه ای پیدا کرده است، هم اکنون با ۴۲ گل زده بهترین خط حمله مسابقات را در اختیار دارد و البته در سوی مقابل هم الاتحاد با تنها ۶ گل خورده عنوان بهترین خط دفاع را به خود اختصاص داده است.

در تیم النصر امکان عدم حضور "لوییس گوستاوو" بازیکن خط میانی برزیلی به دلیل مصدومیت وجود دارد. وی طی روزهای اخیر در تمرین های النصر شرکت نکرده است.

در سوی مقابل هم "احمد حجازی"  مدافع قدرتمند تیم الاتحاد در بازی هفته قبل لیگ باشگاههای عربستان مصدوم شد و. ممکن است به این بازی مهم نرسد.

بازی رفت تیم های النصر و الهلال با تساوی بدون گل به پایان رسید اما ماه قبل در مسابقه نبمه نهایی سوپر جام عربستان،  تیم الاتحاد با نتیجه ۳ بر یک النصر را مغلوب کرد.

این بازی مهم روز پنج شنبه ۱۸ اسفند از ساعت ۲۱ به وقت تهران در شهر جده شروع خواهد شد. 

۱۹۷۹