زواری: ساپینتو ذهنیت برنده شدن را به تیمش تزریق کرده است

زواری: ساپینتو ذهنیت برنده شدن را به تیمش تزریق کرده است

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن استقلال در خصوص پیروزی دراماتیک آبی‌ها مقابل گل گهر صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، محمدحسین زواری گفت:" ما از همان ابتدا بازی را خوب شروع و موقعیت های زیادی ایجاد کردیم اما بر خلاف جریان مسابقه یک گل خوردیم در حالی که چه قبل گل و چه بعد گل تیم برتر میدان بودیم. تا لحظه آخر جنگیدیم و خدا را شکر توانستیم کامبک بزنیم."

* ساپینتو ذهنیت برنده دارد

زواری درباره ذهنیت برنده ای که در این تیم شکل گرفته میگوید:" آقای ساپینتو همیشه در تمرینات و جلسات ذهنیت برنده دارد و سعی میکند این تفکر را به تیم تزریق کند. خدا را شکر ما هم این ذهنیت را پیدا کرده‌ایم که همیشه میتوانیم برنده باشیم. این تفکریست که در تیم ما وجود دارد و حتی اگر گل بخوریم تا دقیقه نود می‌جنگیم تا برنده شویم."

*در مسیر درستی قرار داریم

بازیکن استقلال درباره روند رو به رشد آبی‌ها چنین توضیحی داد:" تیممان در شرایط و مسیر خیلی خوبی قرار دارد و همه چیز عالی است. از اول هم در شرایط خوبی قرار داشتیم ولی یک سری بدشانسی‌ها داشتیم که الان و در چند هفته اخیر داریم نتیجه میگیریم و امیدواریم این روند خوب ادامه داشته باشد."

*مهم نیست چه کسی بازی می‌کند، مهم موفقیت استقلال است

بازیکن استقلال درباره شرایط خود گفت:" شرایط من هم خدا را شکر خوب است. چند هفته‌ای بازی کردم و خوب بود و هم خودم و آقای ساپینتو راضی بودیم. هر وقت آقای ساپینتو صلاح بدانند من آماده هستم که صد درصد توانم را بگذارم. در هر صورت من تمام تلاشم را می‌کنم که در هر فرصتی که به من رسید، بهترین عملکردم را داشته باشم. مهم نیست چه کسی بازی می‌کند، مهم این است که تیم نتیجه بگیرد و روی دور بردن باشد."

۷۷۶۸