گزارش هفتگی؛ لژیونرها در این هفته چه کردند؟

گزارش هفتگی؛ لژیونرها در این هفته چه کردند؟

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته ای که گذشت دو لژیونر ایرانی موفق شدند برای تیمشان گلزنی کنند.

به گزارش فوتبالی، در این هفته فوتبال اروپا، بسیاری از لژیونرهای ایرانی برای تیمشان به میدان رفتند و عملکرد خوبی داشتند.

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور) 

هفته بیست و چهارم سوپر لیگ ترکیه شنبه 13 اسفند ماه با برگزاری سه بازی آغاز شد که کایسری اسپور به مصاف فنر باغچه رفت و با نتیجه دو بر یک مغلوب این تیم شد. علی کریمی به صورت کامل برای کایسری اسپور بازی کرد و مجید حسینی هم به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا در این بازی غایب بود. کریمی در حضور کامل خود نمره فنی 7.1 را دریافت کرد. کایسری اسپور با این شکست بدون تغییر در رده هفتم سوپر لیگ ترکیه باقی ماند.

امیرحسین حسین زاده (رویال شارلوا) 

شارلوا در چارچوب رقابت های هفته بیست و هشتم سوپر لیگ بلژیک مهمان کورتریک بود. یاران حسین زاده موفق شدند با نتیجه یک بر صفر از سد میزبان عبور کنند و با 35 امتیاز در رده دهم لیگ 18 تیمی بلژیک بایستند. تک گل شارلوا را یوس باجی به ثمر رساند و امیرحسین حسین زاده هم در دقیقه 68 وارد میدان شد. 

 علیرضا جهانبخش (فاینورد

فاینورد صدرنشین در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ هلند به مصاف خرونینگن رفت و موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد و اختلاف سه امتیازی خود با آژاکس را حفظ کند. علیرضا جهانبخش در این بازی 64 دقیقه در زمین حضور داشت. 

آمار جهانبخش در این فصل 27 بازی(15 حضور فیکس) 6 گل و 5 پاس گل برای فاینورد بوده است. 

 سردار آزمون (بایرلورکوزن) 

بایرلورکوزن در روز آخر رقابت های هفته بیست و سوم بوندس لیگا میزبان هرتابرلین بود که موفق شد با نتیجه چهار بر یک مهمانش را شکست دهد و با 31 امتیاز به رده نهم جدول بوندس لیگا صعود کند. سردار آزمون 70 دقیقه در زمین حضور داشت و گل اول تیمشرا به ثمر رساند، آزمون نمره فنی 7.3 را دریافت کرد، همچنین مهاجم تیم ملی ایران از نگاه نشریه کیکر در ترکیب منتخب هفته بوندس لیگا قرار گرفت. 

 مهدی طارمی (پورتو

در چارچوب رقابت های هفته‌ی بیست و سوم لیگ پرتغال پورتو در ورزشگاه مانوئل برانکو ته سیرا میهمان چاوز بود. پورتو موفق شد با نتیجه‌ی سه بر یک میزبان را شکست دهد و 54 امتیازی شود. 

مهدی طارمی در دقیقه‌ی 83 به میدان رفت و پاس گل سوم تیمش را ارسال کرد. 

 استیون بیت آشور (کلرادو) 

در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ آمریکا کلرادو به مصاف کانزاس رفت که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. بیت آشور در این دیدار در ترکیب ابتدایی کلرادو بود و به طور کامل بازی کرد و نمره فنی 7 را دریافت کرد. 

 کریم انصاری فرد (اومونیا

اومونیا در هفته آخر لیگ قبرس به مصاف کارمیوتیسا رفت و موفق شد با نتیجه دو بر یک از سد این تیم عبور کند. کریم انصاری فرد از ابتدای نیمه دوم به میدان رفت و گل اول تیمش را به ثمر رساند.

 اومونیا با کسب این برد راهی پلی آف قهرمانی لیگ قبرس شد. 

 محمد نادری (آلتای اسپور) 

در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ دسته اول ترکیه آلتای اسپور به مصاف بودوروم رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. محمد نادری در این دیدار 80 دقیقه در میدان حضور داشت و با کسب نمره فنی 7.2 بهترین بازیکن تیمش شد. آلتای اسپور با 23 امتیاز در رده چهاردهم لیگ دسته اول ترکیه قرار دارد.  

 احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آاِک آتن) 

 آاِک آتن در ایستگاه بیست و پنجم لیگ یونان به مصاف اوفی کرت رده نهمی رفت و با سه گل از سد این تیم عبور کرد. احسان حاج صفی در این دیدار به طور کامل بازی کرد و میلاد محمدی هم در لیست تیمش این بازی قرار نداشت. 

 شهاب زاهدی (پوشکاش آکادمیا) 

پوشکاش در هفته بیست و چهارم لیگ مجارستان میهمان بوداپست هونود بود که این دیدار با نتیجه‌ی سه بر یک به سود میزبان پایان یافت. شهاب زاهدی در این دیدار از دقیقه 73 به میدان رفت. زاهدی در 8 بازی اخیر پوشکاش در لیگ مجارستان موفق به گلزنی نشده است. 

 سعید عزت اللهی (وایله) 

در چارچوب هفته بیستم لیگ 1 دانمارک وایله میزبان وندسیسل بود و موفق شد با یک گل از سد مهمانش عبور کند و با 44 امتیاز صدرنشین لیگ یک دانمارک باقی بماند. سعید عزت اللهی در این دیدار به صورت کامل در میدان حضور داشت.  

 امیر عابدزاده (پونفرادینا) 

در هفته سی ام لالیگا 2 پونفرادنیا میزبان کارتاخنا بود که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود کارتاخنا به پایان رسید تا یاران عابدزاده شکست خانگی را تجربه کنند. عابدزاده در این دیدار در قفس توری تیمش قرار داشت و در پایان نمره فنی 5.9 را دریافت کرد. پونفرادینا هم اکنون با 23 امتیاز در رده 19 جدول 22 تیمی لالیگا 2 قرار دارد. آمار عابدزاده در پونفرادینا تا اینجای فصل 23 بازی، 29 گل خورده و 6 کلین شیت بوده است. 

 اللهیار صیادمنش (هال سیتی)

در چارچوب رقابت های هفته سی و پنجم چمپیون شیپ انگلیس پذیرای وست بروموویچ بود که با نتیجه موفق شد با دو گل مهمان خود را شکست دهد و با 45 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول چمپیون شیپ قرار گرفت. 

صیادمنش که به تازگی از بند مصدویت رها شده است در دقیقه 76 به میدان آمد.

علی علیپور (ژیل ویسنته)  

ژیل وسنته در چارچوب رقابت های هفته بیست و سوم لیگ برتر پرتغال میزبان ماریتیمو بود که این بازی با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید. علی علیپور به دلیل مصدومیت در لیست تیمش برای این بازی قرار نداشت. علیپور به دلیل پارگی رباط صلیب 6 ماه از میادین دور خواهد بود. 

 علی قلی‌زاده (قاسم پاشا) 

در هفته بیست و چهارم سوپر لیگ ترکیه قاسم پاشا مهمان آنتالیا اسپور بود و با نتیجه سه بر یک میزبان خود را شکست داد. علی قلی‌زاده از دقیقه 74 به میدان آمد و در پایان نمره فنی 7.4 را کسب کرد. 

 احمد نوراللهی (شباب الاهلی) 

شباب الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی امارات به مصاف العین رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و حذف شد. احمد نوراللهی در این دیدار نیمکت‌نشین بود.  

 سامان قدوس (برنتفورد

برنتفورد در ایستگاه هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس به مصاف فولام رفت و در یک بازی پرگل موفق شد با نتیجه سه بر دو حریفش را شکست دهد. سامان قدوس در لیست تیمش برای دیدار با فولام قرار نداشت. برنتفورد با 38 امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارد.  

 صادق محرمی (دینامو زاگرب

در چارچوب رقابت های هفته بیست و چهارم لیگ برتر کرواسی دینامو زاگرب پذیرای اوسییک رده سومی بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. صادق محرمی در این بازی نیمکت نشین بود. دینامو زاگرب با 56 امتیاز در صدر جودل رقابت های کرواسی قرار دارد. 

 مهرداد محمدی (السیلیه) 

السیلیه در هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر به مصاف السد رفت و با نتیجه چهار بر صفر شکست خورد. مهرداد محمدی از ابتدا در ترکیب حضور داشت و در دقیقه 87 جای خود را به حسن احمد داد. السیلیه با 9 امتیاز در قعر جدول لیگ ستارگان قطر حضور دارد.  

 پایا پیچکاه (سونسوال) 

در  رقابت های گروه سوم جام حذفی سوئد، سونسوال به مصاف هاماربی رفت با نتیجه پر گل هشت بر صفر شکست خورد. پایا پیچکاه در لیست تیمش برای این دیدار قرار نداشت. پایا پیچکاه بازیکن اصالتا قائمشهری به تازگی قرارداد خود با این تیم را به مدت سه فصل دیگر تمدید کرد.

2636