عذرخواهی پدیده منچستریونایتد از هواداران پس از تحقیر بزرگ

عذرخواهی پدیده منچستریونایتد از هواداران پس از تحقیر بزرگ

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان و هواداران منچستریونایتد همچنان در شوک شکست تحقیرآمیز مقابل لیورپول با نتیجه هفت بر صفر هستند که این بدترین شکست تاریخ شیاطین سرخ به شمار می رود.

به گزارش فوتبالی، آلخاندرو گارناچو مهاجم آرژانتینی - اسپانیایی که یکی از جواهرات منچستریونایتد بوده است، در پیامی توییتری از هواداران عذرخواهی کرد و نوشت:"بسیار متاسف هستیم. پنجشنبه واکنش نشان خواهیم داد."

در حقیقت گارناچو به بازی یونایتد و بتیس در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا در اولدترافورد اشاره کرده است. گارناچو در آن بازی در دقیقه 58 به جای وگهورست هلندی وارد زمین شد که در آن زمان تیمش با نتیجه سه بر صفر عقب بود. با حضور بازیکن آرژانتینی، یونایتد چهار گل دیگر دریافت کرد.

قهرمانی منچستریونایتد در جام اتحادیه باعث شد تا این تیم به طلسم شش ساله خود در زمینه کسب نکردن جامها، خاتمه ببخشد اما در حالی که هواداران این تیم از قهرمانی و حذف کردن بارسلونا در لیگ اروپا سرخوش و ذوق زده بودند، شکست تحقیرآمیز مقابل حریف سنتی شوک بزرگی را به آنها وارد کرد. تن هاگ حالا در تلاش است تا با موفقیت در لیگ اروپا و کسب حداقل یک جام دیگر در این فصل بتواند دل هواداران را به دست بیاورد تا این کابوس بزرگ را به دست فراموشی بسپرند.

4125