ساپینتو مشکلی برای همراهی استقلال مقابل فولاد ندارد

ساپینتو مشکلی برای همراهی استقلال مقابل فولاد ندارد

پایگاه خبری فوتبالی – دیدار فردا با گل گهر، آخرین بازی استقلال در غیاب سرمربی پرتغالی‌اش است.

به گزارش فوتبالی، بعد از اعلام آرای کمیته انضباطی بود که سرمربی استقلال مجموعا به پنج جلسه محرومیت از همراهی این تیم محکوم شد. باشگاه استقلال با اعتراض به این رای، پرونده را به کمیته استیناف برد که در نهایت محرومیت تعلیقی ریکاردو ساپینتو توسط این کمیته لغو و این مربی با احتساب کارت قرمزی که در بازی با مس کرمان دریافت کرد، از حضور روی نیمکت تیمش در 4 بازی محروم شد.. با این حال امروز مطالبی در خصوص محرومیت ساپینتو مقابل فولاد منتشر شد که واکنش باشگاه استقلال را به دنبال داشت.

طبق اطلاعاتی که به خبرنگار فوتبالی رسیده، پس از انتشار خبر محرومیت سرمربی استقلال مقابل فولاد، مدیران استقلال در تماس با سازمان لیگ متوجه شدند که باید از کمیته انضباطی پیگیر این موضوع شوند و نهایتا شخص شد که طبق نظر قطعی کمیته استیناف، بازی با گل گهر آخرین دیداری است که ساپینتو نمی‌تواند از کنار زمین تیمش را همراهی کند.

با توجه به حکم کمیته استیناف، دو جلسه محرومیت تعلیقی ساپینتو لغو و این سرمربی سه جلسه از چهار جلسه محرومیت خود را مقابل تیم های نفت مسجدسلیمان، ملوان و نساجی سپری کرده و دیدار مقابل گل گهر سیرجان آخرین جلسه محرومیت مرد پرتغالی خواهد بود.

۷۷۶۸