اعتراف سرمربی تیم ملی جوانان عمان به ضعف بازیکنانش

اعتراف سرمربی تیم ملی جوانان عمان به ضعف بازیکنانش

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان عمان بعد از دومین شکست در مسابقات قهرمانی آسیا، به ضعف بازیکنان این تیم اعتراف کرد. 

به گزارش فوتبالی، "خوان دیوید گوردو" سرمربی اسپانیایی تیم ملی جوانان عمان بعد از دومین شکست این تیم در مسابفات قهرمانی آسیا و قطعی شدن حذف در مرحله گروهی،  عنوان کرد که به ارائه سبک مالکانه اعتقاد دارد اما به دلیل اینکه بازیکنان عمان در لیگ داخلی این کشور بازی می کنند، نتوانستند در مسابقات این دوره عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند. 

سرمربی تیم ملی عمان که سابقه فعالیت در فوتبال پایه اسپانیا را دارد، مدعی شد بازیکنان این تیم برای تطبیق با سبک بازی اش به کار و زمان زیادی نیاز دارند.

تیم ملی عمان بعد از شکست سنگین ۴ بر صفر روز نخست برابر کره جنوبی، در بازی دوم خود هم با یک گل مغلوب تاجیکستان شد و امیدهای خود را برای صعود از مرحله مقدماتی از دست داد. این تیم در آخرین بازی مرحله گروهی برابر اردن صف آرایی خواهد کرد که برای عمان تشریفاتی خواهد بود. اردن البته تیم سه امتیازی گروه است و همچنان برای صعود امیدوار است. آنها اگر بتوانند عمان را ببرند، شانس صعود دارند.

۱۹۷۹