تیم ملی جوانان عمان با دو لژیونر در مسابقات جوانان آسیا

تیم ملی جوانان عمان با دو لژیونر در مسابقات جوانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- در آستانه شروع مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیا در ازبکستان، اسامی تیم ملی عمان برای شرکت در این مسابقات اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، روزنامه "الوطن"  چاپ عمان نوشت: "خوان دیوید گوردو"  سرمربی اسپانیایی تیم ملی جوانان عمان، اسامی 23 بازیکن این تیم را برای شرکت در مرحله آخر اردوی تدارکاتی و حضور درمرحله نهایی مسابقات جوانان آسیا اعلام کرد.

بر این اساس،  اردوی این تیم از روز گذشته شروع شده و تا روز 22 بهمن ادامه خواهد داشت
در بین اسامی بازیکنان تیم ملی جوانان عمان،  نام دو بازیکن لژیونر هم جلب توجه می کند.

خالد بن ابراهیم السلیمی و ناصر بن علی الصقری دو بازیکن عضو باشگاه سلتاویگو اسپانیا هستند که همراه تیم ملی جوانان عمان خواهند بود.

اردوی جدید تیم ملی جوانان عمان، چهارمین مرحله اردوی این تیم از زمان مشخص شدن صعود این تیم به مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا است.

این تیم در اردوی نخست خود در شهر دبی، دو بازی با تیم ملی جوانان امارات انجام داد که در یک بازی یک بر صفر و در مسابقه ای دیگر 2 بریک برنده شد.

تیم ملی عمان در اردوی دوم خود دو بازی با تیم ملی جوانان ایران در ماه دسامبر سال گذشته میلادی انجام داد که با نتایح یک بر صفر و 2 بر یک شکست خورد.

تیم ملی جوانان عمان در اردوی سوم خود را در ابتدای سال 2023 در شهر دبی امارات، در مسابقه ای دوستانه برابر تیم ملی چین به تساوی یک  - یک رسید.

تیم ملی جوانان عمان در دوره آینده مسابقات قهرمانی آسیا در گروه سوم با تیم های کره جنوبی، اردن و تاجیکستان مسابقه خواهد داد
در تاریخ مسابقات فوتبال جوانان قهرمانی آسیا، تیم ملی عمان هیچگاه نتوانسته به موفقیتی دست پیدا کند.

1979