رضایت سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از اردوی بندرعباس

رضایت سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی از اردوی بندرعباس

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی می‌گوید ارزیابی نهایی بازیکنان برای اعزام به تایلند در اردو بندرعباس انجام شده است. 

به گزارش فوتبالی، علی نادری سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در پایان اردوی بندرعباس گفت:" این آخرین مرحله اردو تیم ملی در بندرعباس پیش از اعزام به مقدماتی جام جهانی در تایلند است. قبل از این اردو، چهار مرحله دیگر برگزار شد و اردوی بندرعباس، پنجمین مرحله اردو تیم ملی فوتبال ساحلی جهت آماده‌سازی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی در تایلند است. "

نادری درباره جور شدن بلاروس برای سه بازی دوستانه هم گفت:" از مدتی پیش به بلاروس درخواست بازی تدارکاتی دادیم که خوشبختانه برای بازی به ایران سفر کردند. البته مشکلات آب و هوایی وجود داشت اما با این وجود سه بازی تدارکاتی با آن‌ها برگزار و شرایط مختلف را در آن تجربه کردیم. در دو بازی اول با نتایج قاطع بردیم اما در دیدار آخر‌ تغییراتی در تیم داشتیم که بازخورد آن را دیدیم."

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی با بیان اینکه در کل اردوی خوبی در بندرعباس داشتیم هم گفت:" در بندرعباس بررسی نهایی را انجام دادیم و در اردو پایانی، 12 نفرِ اصلی به اردوی دو روزه در تهران دعوت می‌شوند که آخرین مرحله آماده‌سازی قبل از اعزام به تایلند است."

نادری در خصوص وضعیت آب و هوایی بندرعباس و اینکه چقدر آب و هوای بندرعباس شبیه به تایلند است گفت:" دلیل انتخاب بندرعباس، تشابه آب و هوای آن با کشور تایلند است و به همین دلیل آخرین اردو اصلی تیم در این شهر برگزار شد. اردوی تهران کوتاه است و به منظور آمادگی نهایی تیم برگزار می‌شود."

سرمربی اصفهانی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره حل شدن مشکلات بازیکنان سرباز هم گفت:" روند صدور حل شدن مشکل بازیکنان سرباز در حال انجام است. مدتی پیش تعدادی از بازیکنان برای سفر به عمان مشکل داشتند و نتوانستند همراه با ما به مسقط بیایند. امیدواریم با پیگیری مسئولان این مشکل برای مسابقات آسیایی در تایلند حل شود."

۲۵۰۹