یامگا در تمرین استقلال سوژه عکاسان شد

یامگا در تمرین استقلال سوژه عکاسان شد

پایگاه خبری فوتبالی- تمرین امروز استقلال در شرایطی برگزار شد که یکی از ستاره های این تیم در گوشه‌ای از زمین تمرین نشست و با عینک آفتابی نظاره‌گر تمرینات همی تیمی هایش شد.

به گزارش فوتبالی، کوین یامگا هافبک فرانسوی تیم استقلال که به دلیل ضرب دیدگی از ناحیه کمر در نیمه اول بازی مقابل نساجی مازندران با هم تیمی هایش تمرین نکرد در هوای مطلوب و آفتابی امروز تهران تمرینات هم تیمی هایش را زیر نظر گرفت.
یامگا برای اینکه از تابش شدید خورشید امروز ظهر تهران در امان باشد عینک آفتابی بیژن طاهری را به چشم زده بود که این عینک توجه هم تیمی هایش را به خود جلب کرد. علاوه بر بازیکنان استقلال، عکاس اختصاصی باشگاه استقلال نیز با مشاهده عینک خاص این بازیکن تصویرش را ثبت کرد.

هافبک فرانسوی استقلال که در تمرین امروز فقط به دویدن دور زمین مشغول شد پس از چند دور دویدن در گوشه‌ای نشست و فعالیت های بدنی و تمرینات بدنسازی اعضای تیم استقلال را زیر نظر گرفت.

یادآور می شود؛ آخرین خبر از کادر فنی استقلال درباره وضعیت مصدومیت این بازیکن حاکی از آن است که یامگا مشکلی برای همراهی استقلال در تمرین فردا ندارد و می‌تواند با قدرت با هم تیمی هایش به تمرین با توپ بپردازد.

2636