گزارش روز؛ همه شایعات درباره نیمکت تیم ملی

گزارش روز؛ همه شایعات درباره نیمکت تیم ملی

پایگاه خبری فوتبالی- شایعات درباره نیمکت تیم ملی، تمام‌شدنی نیست.

به گزارش فوتبالی، آخرین خبر درباره سرمربی جدید تیم ملی، به صحبتهای چند روز قبل احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برمی‌گردد که گفته بود تکلیف این موضوع نهایتا تا روز 20 اسفند مشخص خواهد شد.

در شرایطی که شایعه شده ژوزه مورایس گزینه محبوب مهدی تاج است، سپاهان با جدایی سرمربی‌اش مخالفت کرده است.

پاکو خمز دیگر فردی است که برای Nاُمین بار! در بازار شایعات، نامش به نیمکت تیم ملی لینک شده اما مدیرعامل باشگاه تراکتور، امروز مصاحبه کرده و گفته خمز برای فصل بعد به این باشگاه برنامه داده و خبری از جدایی او و حضورش در تیم ملی نخواهد بود.

در حالی که برخی اخبار غیررسمی حاکی از تغییر موضع یکی از گزینه‌های انصراف‌داده از هدایت تیم ملی و علاقه او برای جانشینی کارلوس کی‌روش است، امروز این خبر منتشر شد که فدراسیون فوتبال تمام تلاشش را می‌کند که با یک مربی خارجی به توافق برسد اما اگر این اتفاق رخ ندهد، به احتمال زیاد، جواد نکونام هدایت تیم ملی را به عهده خواهد گرفت. البته که علاقه ویژه رییس فدراسیون به سرمربی خارجی شانس نکو را کم و کمتر می‌کند.

این وسط از یک مربی اسپانیایی – که هویتش افشا نشده – به عنوان گزینه‌ای یاد شده که حاضر است هم سرمربی تیم ملی شود هم سرمربی تیم امید!

البته دیروز نام استراماچونی هم مطرح شد که در حقیقت، واقعیت ندارد اما یک گزینه ایتالیایی هم مطرح شده که نامش فاش نشده اما گفته شده این گزینه هم دارای شانس است.

باید منتظر ماند و دید نهایتا تکلیف نیمکت تیم ملی چه خواهد شد.

گزارش از رامین طبرسی

1984