ادعای یک روزنامه؛ شرطهای عجیب نکونام برای فولاد

ادعای یک روزنامه؛ شرطهای عجیب نکونام برای فولاد

پایگاه خبری فوتبالی- دلایل استعفای جواد نکونام از سرمربیگری فولاد پس از بازی مقابل الفیصلی چه بود؟

به گزارش فوتبالی،جدایی از فولاد خوزستان آن‌ هم بعد از صعود این تیم به یک‌چهارم نهایی آسیا و در فاصله بین دو نبرد آسیایی، تصمیمی باورنکردنی از سوی جواد نکونام بود. به نظر می‌رسید این فقط یک تهدید باشد اما بازگشت جواد به ایران و موافقت رسمی باشگاه فولاد با این استعفا، نشان داد که همه چیز کاملا جدی بوده است.

پیش از بازی مقابل الفیصلی عربستان چند موضوع ویژه به سوژه اختلاف نکو و فولادی‌ها تبدیل شده بود از جمله عدم جذب گادوین منشا پیش از بازی مقابل پرسپولیس، باخبر شدن  نکو از مذاکره باشگاه فولاد با عبدالله ویسی و سیروس پورموسوی، پیشنهاد سرمربیگری تیم ملی و عدم پرداخت حقوق دستیاران این مربی قبل از برگزاری بازی مقابل نماینده عربستان دلایل مهم اختلاف دو طرف بود اما یکی از روزنامه‌های چاپ امروز روایت جدیدی درباره دلیل جدایی نکونام داشته است.

بر اساس این گزارش، جواد نکونام بعد از اینکه تیمش مقابل الفیصلی به برتری می‌رسد از فرصت استفاده کرده و شرط‌های عجیبی را پیش‌روی رئیس کارخانه فولاد می‌گذارد که با آنها مخالفت می‌‌شود. شرط‌های نکونام این بوده که مصطفی آجورلو به‌عنوان مدیرعامل باشگاه فولاد انتخاب شود(خبری که چندی پیش فوتبالی به آن اشاره کرده بود)، پاداش‌های آسیایی که در هر صعود تیم فولاد از سوی AFC به این باشگاه می‌رسد با صلاحدید نکونام و تصمیم او بین اعضای تیم تقسیم شود و درنهایت قرارداد او هم قبل از مصاف با الهلال برای دو فصل دیگر تمدید شود."

در‌واقع وقتی این شرط‌های نکونام مورد موافقت رئیس کارخانه فولاد قرار نمی‌گیرد، او تصمیم می‌گیرد اردوی تیمش را به مقصد تهران ترک کند. واقعیت امر این است که نکونام در‌واقع با این استعفا مدیران باشگاهش را تحت فشار قرارداد تا در شرایط حساس خواسته او را عملی کنند که البته این اتفاق رخ نداد.

توضیح فوتبالی: در نوشتن این مطلب از فکتهای گزارش روزنامه فرهیختگان استفاده شده و باید دید واکنش نکونام به ادعاهای مطرح شده درباره او چیست.

7655