حالا اسدی هم به تصمیم پاکو ایمان آورده است!

حالا اسدی هم به تصمیم پاکو ایمان آورده است!

پایگاه خبری فوتبالی - شاید حالا خودِ رضا اسدی هم به اینکه بیشتر یک مهاجم است تا هافبک دفاعی، باور قلبی پیدا کرده باشد.

به گزارش فوتبالی، تراکتور درحالی با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود صنعت نفت آبادان گذشت که زننده دو گل این تیم یک‌ چهره تکراری به نام رضا اسدی بود.

اسدی در حالی با دبل دیشب خود تعداد گل‌هایش را به عدد ۸ رسانده و به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار گرفت که تا همین ابتدای فصل به عنوان هافبک دفاعی برای تیمش به میدان می‌رفت و باتوجه به کمبود نفر پاکو خمز مجبور شد از وی به عنوان مهاجم نوک‌ بازی بگیرد.

با این حال هافبک سابق بلندقامت تی‌تی‌ها آن‌قدر خوب کار کرد که خمز بعد از رفع مصدومیت محمد عباس‌زاده و خرید حامد پاکدل و حتی خایمه گومز باز هم اسدی را مهاجم نوک اول تیم خود می‌داند.

گفته می‌شد مهاجم جدید تراکتور از تغییر پست خود راضی نیست و این موضوع را با کادرفنی نیز درمیان گذاشته و معتقد بود به عنوان هافبک بیشتر می‌تواند مثمرثمر باشد که پاکو نیز در پاسخ گفته بود وی یک روزی بابت این تغییر پست از سرمربی اسپانیایی تشکر خواهد کرد.

با اینکه هنوز ۹ بازی از فصل مانده ولی شاید آن روز خیلی زود فرا رسیده و وقتی اسدی باوجود حضور مهاجمان گران‌قیمت و زبده‌ای در لیگ برتر، به تنهایی آقای گل مسابقات است، بتوان بیش از پیش به درستی تصمیم خمز پی برد و چه بسا خودِ اسدی هم این موضوع را تصدیق کند و حالا بیشتر خود را یک مهاجم بداند تا هافبک!

1997