بارسلونا در شرایطی مناسب برای جذب هافبک منچسترسیتی

بارسلونا در شرایطی مناسب برای جذب هافبک منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه بارسلونا از تلاش برای جذب ایلکای گوندوگان، هافبک آلمانی منچستر سیتی دست نکشیده است و همچنان می خواهد که این بازیکن را در تابستان آینده به جمع بازیکنان خود اضافه کند.

به گزارش فوتبالی، قرارداد سرخیو بوسکتس در پایان این فصل به اتمام می رسد و هنوز خبری از تمدید قرارداد نبوده است و به نظر می رسد که با ادامه این مسیر، شاهد جدایی سرخیو بوسکتس از بارسلونا خواهیم بود. همین قضیه موجب می شود تا آبی و اناری پوشان به فکر جذب یک هافبک باشند. ایلکای گوندوگان از گزینه های اصلی بارسا به حساب می آید.

در واقع گوندوگان هم در پایان فصل قراردادش با منچستر سیتی به اتمام می رسد و همین قضیه موجب می شود تا بارسلونا بتواند به صورت بازیکن آزاد این بازیکن را جذب کند و شرایط خوبی برای جذبش داشته باشد.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، باشگاه بارسلونا به تازگی با عموی ایلکای گوندوگان که ایجنت این بازیکن آلمانی نیز هست، دیداری داشته است و در این دیدار صحبت هایی درباره انتقال این بازیکن به بارسا در تابستان آینده مطرح شده است.

گوندوگان در حال حاضر 32 سال دارد. او از سال 2016 در منچستر سیتی توپ می زند و حدود 300 بازی برای این باشگاه انجام داده است.

1471