حردانی: هواداران نساجی یار دوازدهم ما مقابل استقلال بودند/ عبدالله‌زاده: می‌توانستیم برنده شویم

حردانی: هواداران نساجی یار دوازدهم ما مقابل استقلال بودند/ عبدالله‌زاده: می‌توانستیم برنده شویم

پایگاه خبری فوتبالی- بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران با تمجید از هواداران نساجی در دیدار مقابل استقلال گفت که آنها یار دوازدهم تیم‌شان بوده‌اند.

به گزارش خبرنگار فوتبالی، صابر حردانی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال نساجی مازندران مقابل استقلال در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر اظهار داشت: می‌توانستیم بازی را ببریم، ولی این اتفاق نیفتاد. استقلال تیم خوب و مدعی است و توانستیم از این تیم امتیاز بگیریم.

وی در مورد کیفیت چمن ورزشگاه شهید وطنی تصریح کرد: واقعیتش را بخواهید راضی نبودیم، ولی خوب است که اینجا بازی می‌کنیم. هواداران هم یار دوازدهم ما بودند و کلی انرژی دادند.

مدافع - هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران راجع به تقابل با برادرش صالح حردانی در استقلال گفت: از خودش بپرسید. من سمت راست تیم خودمان بودم.

احمد عبدالله‌زاده هافبک نساجی نیز پس از پایان این دیدار گفت: بازی خوبی بود و هر دو تیم جان‌دار شروع کردند. دنبال گرفتن سه امتیاز بازی بودیم تا آن را تقدیم هواداران نساجی کنیم، ولی از موقعیت‌های‌مان استفاده نکردیم. با شوت زیبای ایوب کلانتری به بازی برگشتیم و می‌توانستیم در ادامه پیروز شویم، ولی این اتفاق نیفتاد.

وی در مورد اینکه نساجی پس از گل استقلال به بازی برگشت، تصریح کرد: استقلال تیم خیلی خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان ما پس از گل تساوی مصمم‌تر شدند و امید داشتیم به گل دیگر برسیم، ولی نشد که پیروز شویم و آن را تقدیم هواداران کنیم.

2636