کلانتری و شهباززاده علیه رکوردهای ویژه ساپینتو و استقلال

کلانتری و شهباززاده علیه رکوردهای ویژه ساپینتو و استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- توقف استقلال مقابل نساجی دستِ سرمربی پرتغالی استقلال را از چند رکورد خاص کوتاه کرد.

به گزارش فوتبالی، ریکاردو ساپینتو که در آستانه ششمین برد پیاپی قرار داشت، در قائمشهر اسیر کاشته بی‌نظیر ایوب کلانتری شد تا با یک امتیاز به تهران برگردد. جدا از سوپرگل هافبک نساجی، استقلال به یک بازیکن خودی هم باخت و سجاد شهباززاده که این فصل طلسم شده و هنوز نتوانسته برای آبی‌ها گل بزند، امروز مهمترین فرصت تیمش برای برتری در قائمشهر را از دست داد.

شهباززاده که به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شده بود، در دقیقه 87 می‌توانست نتیجه را 1-2 کند اما او به جای آنکه از راه آسان استفاده کرده و پاس بسیار خوب محمد محبی را تبدیل به گل کند، این توپ را به شکل عجیبی به بیرون زد تا محبی و ساپینتو و کلیه استقلالی‌ها را شوکه کرده باشد.

توقف بد موقع آبی‌ها، علاوه بر آنکه استقلال را از کورس عقب‌تر انداخت، رکورد خاص ساپینتو برابر تیم‌های شمالی را برهم زد.

استقلال پیش از این مسابقه در تمام 5 مصاف با شمالی‌ها برنده شده بود و تا رکورد پیروزی 100 درصدی، فقط دیدار امروز را کم داشت. البته به لطف رویارویی در سوپرجام با نساجی و قرعه حذفی که آبی‌ها را حریف ملوان کرد، ساپینتو شانس بیشتری برای پیکار با رقبای محبوبش را پیدا کرد.

این البته تنها نکته آماری نبود که ساپینتو و شاگردان در دست یافتن به آن ناکام ماندند. آبی‌ها که تا اینجای لیگ بیست و دوم مقابل ملوان و مس کرمان موفق به دبل شده بودند؛ در سومین دبل فصل ناکام ماندند تا  هت تریک‌شان در دبل را به هفته آینده در سیرجان موکول کنند؛ جایی که کار سختی مقابل امیر قلعه‌نویی و شاگردانش پیش‌رو خواهند داشت.

2509