عکس؛ لحظه‌ای که کاپیتان‌های منچستر یونایتد جام قهرمانی را بالای سر بردند

عکس؛ لحظه‌ای که کاپیتان‌های منچستر یونایتد جام قهرمانی را بالای سر بردند

پایگاه خبری فوتبالی - منچستر یونایتد موفق شد در دیدار فینال رقابت های جام اتحادیه انگلیس، با نتیجه دو بر صفر در ورزشگاه ومبلی شهر لندن، نیوکاسل یونایتد را شکست دهد و به این ترتیب قهرمان رقابت های جام اتحادیه انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی، اریک تن هاگ موفق شد اولین جام قهرمانی خود را در منچستر یونایتد به دست بیاورد و هواداران شیاطین سرخ را برای ادامه فصل و قهرمانی های بیشتر امیدوار کند. منچستر یونایتد پس از پیروزی مقابل نیوکاسل یونایتد جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه ومبلی بر پا کرد.

جام قهرمانی را برونو فرناندز به همراه هری مگوایر بالای سر بردند. این دو بازیکن کاپیتان های منچستر یونایتد هستند. به طور معمول هری مگوایر کاپیتان اول منچستر یونایتد است و وقتی که او به طور ثابت در ترکیب شیاطین سرخ حضور ندارد، این برونو فرناندز است که بازوبند کاپیتانی را بر بازو می بندد. اکنون این دو بازیکن با هم جام قهرمانی را بالای سر بردند.

تن هاگ عملکرد بسیار خوبی به عنوان سرمربی منچستر یونایتد داشته است و با وجود این که رابطه خوبی با کریستیانو رونالدو نداشت اما توانست به خوبی تیم خود را مدیریت کند و در مسیر قهرمانی قرار بگیرد و اکنون اولین جام خود را به دست آورده است.

1470