واکنش تن هاگ به صعود به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس

واکنش تن هاگ به صعود به نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام اتحادیه انگلیس، منچستر یونایتد و چارلتون اتلتیک در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در نهایت این بازی را منچستر یونایتد با نتیجه سه بر صفر به سود خود به پایان رساند و موفق شد راهی مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی مارکوس رشفورد خوش درخشید و دو گل برای منچستر یونایتد به ثمر رساند. گل اول شیاطین سرخ را هم در این بازی آنتونی به ثمر رساند.

اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستر یونایتد درباره پیروزی مقابل چارلتون و شرایط بازی گفت:" به نظرم فرصت‌های خوب زیادی ساختیم تا این بازی را زودتر به نتیجه برسانیم ولی با خراب کردن موقعیت ها، حریف را زنده نگه داشتیم. گاهی بازیکنان در یک سوم هجومی، تصمیم درستی نگرفتند. هرگز نمی‌دانید که چه چیزی در انتظارتان است، اما عقیده دارم که با شایستگی به پیروزی رسیدیم. من به ویژه از عملکرد نیم ساعت ابتدایی تیمم رضایت داشتم. ما فرصت‌های خوبی ساختیم."

در این روز ها بحث انتقال وگهورست، مهاجم هلندی به منچستر یونایتد بسیار داغ است. اریک تن هاگ درباره این که آیا خبر جدیدی درباره این انتقال وجود دارد یا خیر گفت:" متاسفانه نمی‌توانم چیزی بگویم."

1470