پست اینستاگرامی رونالدو پس از دومین هت‌تریکش در لیگ عربستان

پست اینستاگرامی رونالدو پس از دومین هت‌تریکش در لیگ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته هجدهم از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر و ضمک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر که میهمان بود موفق شد با نتیجه سه بر صفر تیم ضمک عربستان را شکست دهد.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کریستیانو رونالدو عملکرد بسیار خوبی داشت به طوری که او هر سه گل النصر را در این بازی به ثمر رساند و نشان داد که در حال حاضر در 38 سالگی هنوز هم روی فرم است و می توان روی توانایی ها و درخشش او حساب باز کرد.

این هت تریک دومین هت تریک کریستیانو رونالدو در لیگ عربستان بود. رونالدو در بازی النصر مقابل الوحده عربستان هم موفق شده بود چهار گل به ثمر برساند.

کریستیانو رونالدو پس از پیروزی النصر مقابل ضمک و ثبت دومین هت تریکش در رقابت های لیگ عربستان، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" شبی ویژه، آفرین بچه ها "

رونالدو به طور کامل در تیم النصر عربستان جا افتاده است و اکنون در ترکیب این تیم خوش می درخشد. او پس از ترک منچستر یونایتد تصمیم گرفت که به طور کلی فوتبال اروپا را ترک کند و فوتبال عربستان را به عنوان مقصد خود انتخاب کرد و اکنون درخشش ویژه ای دارد.

1470