شمسایی: تیم ملی جوان و مطمئنی داریم

شمسایی: تیم ملی جوان و مطمئنی داریم

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم ملی فوتسال حضور در مسابقات تایلند را فرصتی برای رسیدن بازیکنان جوان به خودباوری می‌داند.

به گزارش فوتبالی، وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال روز شنبه و پیش از اعزام به تورنمنت تایلند در گفت‌وگویی با اشاره به نفرات دعوت شده به اردو گفت: تیم خیلی جوان شده است، بهداد، بهروز عزیزی، سعید ممبینی و مجتبی پارساپور متولد ۷۹، ۸۰ هستند و قطعا در آینده می‌توانند نقش مهمی برای فوتسال ایفا کنند و تورنمنت تایلند مسابقاتی است که می‌توانند به خودباروی برسند.

شمسایی افزود: در تورنمنت تایلند برای ما نتیجه مهم است اما مهم‌تر این است که بازیکنان پخته شوند و با شرایط بازی رسمی آشنا شوند و بازیکنانی که بازی در خارج از کشور کنار تیم را تجربه نکرده‌اند، به یک قابلیت ذهنی برسند.

سرمربی تیم ملی فوتسال خاطرنشان کرد: خیال‌مان راحت است، این بازیکنان از دل لیگ انتخاب شده‌اند، بازیکنان شایسته دیگری هم هستند و سه لژیونرها به تیم اضافه می‌شوند. موضوع مهم در این مسابقات سلامتی بازیکنان و نتیجه برای کشور است.

گفتنی است تورنمنت ۶ جانبه تایلند از ۱۰ تا ۱۶ اسفند با حضور ۶ تیم تایلند، ایران، ژاپن، موزامبیک، عربستان سعودی و مصر در شهر پاتایا تایلند برگزار می‌شود. تیم ملی کشورمان در گروه دوم با تیم‌های عربستان و مصر همگروه است.

برنامه و ساعت بازی‌های ایران به وقت کشورمان به شرح زیر است:

۱۰ اسفند: ایران- عربستان، ساعت ۱۲

۱۲ اسفند: ایران – مصر، ساعت ۱۲