ددپول فوتبالیست می‌شود؛ حضور در تورنمنت یک میلیون دلاری

ددپول فوتبالیست می‌شود؛ حضور در تورنمنت یک میلیون دلاری

پایگاه خبری فوتبالی - رایان رینولدز و راب مکلهنی دو ستاره هالیوود در لیست تیم رکسهم برای تورنمنت فوتبال هفت نفره در آمریکا با پاداش یک میلیون دلار قرار گرفتند.

به گزارش فوتبالی، دو ستاره هالیوود در فوریه 202 سهام باشگاه رکسهم را خریدند و حالا تصمیم گرفته اند که خودشان بخشی از تیم در مسابقات 32 تیمی باشند که در ماه ژوئن در کالیفرنیای شمالی برگزار می شوند. رینولدز و مکلهنی تصمیم گرفته اند که بخشی از تیم باشند که پاداش قهرمان مسابقات یک میلیون دلار است. پل روترفورد، شائون پیرسون و مارک کرینگتون دیگر اعضای  لیست اولیه رکسهم هستند و دیوید جونز نیز به عنوان مربی - بازیکن در لیست قرار گرفته است.

کلینت دمپسی مهاجم اسبق تاتنهام و تیم ملی آمریکا نیز قرار است که در این مسابقات به همراه تیمش حضور داشت هباشد در حالی که هثر اوریلی ستاره سابق تیم ملی زنان آمریکا و باشگاه بازیهای آنلاین  و فوتبال"هشتگ یونایتد" نیز برای حضور در مسابقات ابراز آمادگی کرده اند. 

رکسهم با هدایت فیل پارکینسون در حال حاضر در رتبه دوم لیگ دسته پنجم انگلیس قرار دارند و امیدوارند که امسال بتوانند به سوی دسته چهارم صعود کنند. رینولدز و مکلهنی با شراکت خود تصمیم گرفتند که مانع از ورشکستگی رکسهم شوند.

4125