«ددپول»، مدل النصر و رونالدو را در رکسهم پیاده می‌کند؟

«ددپول»، مدل النصر و رونالدو را در رکسهم پیاده می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه رکسهم پس از نهایی کردن صعودش به لیگ دسته سه انگلیس، شاید برخی از ستارگان لیگ برتر انگلیس را به خدمت بگیرد!

به گزارش فوتبالی، رکسهم به یکی از پدیده های سالهای اخیر فوتبال انگلیس تبدیل شده است. در حقیقت این باشگاه ولزی در استانه ورشستگی قرار داشت اما رایان رینولدز (ستاره مجموعه فیلم های ددپول) و راب مکلهنی دو ستاره سرشناس هالیوود تصمیم گرفتند که این باشگاه را بخرند و آن را متحول کنند. رکسهم با پیروزی شش بر صفر مقابل فارست گرین روورز در روز شنبه، صعودش به لیگ دسته سه انگلیس را نهایی کرد تا یک گام دیگر به رویای خود برای حضور در لیگ انگلیس نزدیک تر شود. ستارگان هالیوودی در سال 2021 سهام این باشگاه را خریدند و  این باشگاه را متحول کردند.

یک کارشناس اقتصادی فوتبال مدعی است که رکسهم حالا شاید بتواند نظر برخی از ستارگان لیگ انگلیس را به خود جلب کند.  دکتر باب ویلسون، کارشناس اقتصاد فوتبال و استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه شفیلد می گوید:" رکسهم می تواند ستارگان لیگ برتر انگلیس را جذب کند به خصوص بازیکنانی که در نزدیکی بازنشستگی هستند. همان طور که رونالدو به لیگ عربستان رفت و باعث تقویت برند این لیگ شد، ستارگان لیگ برتر و لیگ دسته دوی انگلیس نیز شاید به دنبال آخرین قرارداد بزرگ خود باشند و به رکسهم ملحق شوند. در مورد رکسهم، داستانی مشابه اینتر میامی را داریم که توسط دیوید بکام خریده شد. سهامداران این باشگاه در ابتدا هیگواین را خریدند و بعد از آن ستارگانی مثل مسی را جذب کردند و شاید رکسهم همین خط داستانی را دنبال کند." 

4125