گلزنی آل کثیر بعد از 415 روز

گلزنی آل کثیر بعد از 415 روز

پایگاه خبری فوتبالی- مهاجم جنوبی پرسپولیس پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت سخت و طولانی مدت خود در یک بازی رسمی موفق به گلزنی شد.

به گزارش فوتبالی، عیسی آل کثیر در شرایطی در بازی دیروز سپاهان و پرسپولیس، در ترکیب اصلی تیمش حضور داشت که گفته می‌شد، یحیی گل‌محمدی احتمالا از لئاندرو پریرا به جای او استفاده کند اما سرمربی پرسپولیس ترجیح داد باز هم به مهاجم جنوبی تیمش اعتماد کند و به بهترین شکل ممکن، پاسخ این اعتماد را گرفت.

این اولین گل عیسی برای پرسپولیس در بازگشت به این تیم بود و او پیش از این، فقط در بازی مقابل صنعت نفت، به دیاباته پاس گل داده بود.

نکته قابل توجه در گلزنی عیسی آل‌کثیر این است که این مهاجم خوزستانی و تیزچنگ پرسپولیس، پس از یک دوره طولانی دوری از مسابقات، شادی بازگشت خود در هفته‌های گذشته را با گلزنی پس از 415 روز تکمیل کرد.

طبق آماری که در سایت باشگاه پرسپولیس منتشر شده، آخرین گل آل کثیر برای این تیم، به 13 دی سال گذشته و بازی با تراکتور برمی‌گشت.

5 روز بعد از آن مسابقه بود که آل کثیر در بازی با شهرخودرو مصدوم شد و تاخیرش در انجام عمل جراحی روی زانویش باعث شد که این بازیکن حدود 390 روز، از ترکیب پرسپولیس دور باشد.

7655