محو شدن عجیب پدیده جام جهانی در ترکیب منچسترسیتی

محو شدن عجیب پدیده جام جهانی در ترکیب منچسترسیتی

پایگاه خبری فوتبالی - خولیان آلوارز مهاجم آرژانتینی به لیگ قهرمانان اروپا برگشت اما مجبور بود که کل بازی منچسترسیتی و لایپزیش که با تساوی به اتمام رسید را از روی نیمکت تماشا کند. این نتیجه باعث شد تا همه چیز به بازی برگشت کشیده شود.

به گزارش فوتبالی، آلوارز یکی از پدیده های جام جهانی قطر بود که در ترکیب تیم ملی آرژانتین نیز خوش درخشید اما در بازیهای اخیر منچسترسیتی به شدت کمرنگ شده است. آخرین حضور آلوارز در لیگ انگلیس به ورود به زمین به دقیقه 88 برمی گردد یعنی چهار دقیقه بعد از ان که سیتی گل تساوی را از ناتینگام فارست دریافت کرد. این بازیکن فرصتی برای جبران نتیجه نداشت. این مهاجم در بازی سیتی و آرسنال نیز فرصتی پیدا نکرد.

آلوارز آخرین بار در روز 15 فوریه در شکست منچسترسیتی مقابل تاتنهام فیکس بود که در آن بازی زوج هالند در خط حمله بود. بازیکن نروژی هم البته در بهترین شرایط خود نیست و در دو بازی اخیر گل نزده است اما با این وجود ارلینگ بر خلاف آلوارز مورد حمایت کامل گواردیولا قرار دارد. 

آلوارز از  زمان بازگشت در جام جهانی در چهار بازی فیکس بوده و در شش بازی روی نیمکت نشسته است. دو گلش در این مدت در زمانی بوده که در ترکیب اصلی قرار داشته است. باید دید که آیا در ادامه فصل شرایط برای خولیان تغییر می کند یا نه.

4125