گزارش ویژه/ فنرباغچه 85 هزار دلار به استقلال پرداخت می کند

گزارش ویژه/ فنرباغچه 85 هزار دلار به استقلال پرداخت می کند

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه ترکیه‌ای متعهد شده تا در چهار قسط، منافع حاصل از فروش صیادمنش به هال سیتی را به باشگاه استقلال پرداخت کند که رقم قسط دوم این انتقال 85 هزار دلار است.

به گزارش فوتبالی، قطعا بخاطر دارید که انتقال اللهیار صیادمنش از فنرباغچه به هال سیتی باعث شد تا 20 درصد از منافع حاصل از فروش این بازیکن به آبی های تهرانی برسد.

استقلال در دوران مدیریت امیرحسین فتحی و معاونت ورزشی علی خطیر، در یک قرارداد خوب، توانست اللهیار صیادمنش را ترانسفر کند. انتقالی که البته بعدها الگوی برخی باشگاههای دیگر شد تا وقتی بازیکنی را می فروشند حتی تا دو و حتی سه انتقال هم کاری کنند تا منافع حاصل از انتقال قطعی یا قرضی یک بازیکن، به باشگاه اول برسد.

حالا باشگاه استقلال طبق قراردادی که در زمان مدیریت وقت بسته شده، قرار است در روزهای آینده دومین قسط این انتقال را از باشگاه ترکیه ای فنرباغچه دریافت کنند. 

طبق اطلاعاتی که به خبرنگار فوتبالی رسیده است، باشگاه فنرباغچه متعهد شده تا سهم آبی ها از این انتقال را که 500 هزار دلار است در چهار قسط به این تیم پرداخت کند که باشگاه استقلال قسط اول را به مبلغ 165 هزار دلار دریافت کرده است. در واقع قسط اول و چهارم این قرارداد 165 هزار دلار و قسطهای دوم و سوم این قرارداد 85 هزار دلار است. 

لازم به ذکر است که آبی ها سومین قسط خود از باشگاه فنرباغچه را که 85 هزار دلار است، اواخر شهریور ماه سال آینده دریافت خواهند کرد.

۷۷۶۸