پیش بینی ریو فردیناند از قهرمان لیگ برتر انگلیس

پیش بینی ریو فردیناند از قهرمان لیگ برتر انگلیس

پایگاه خبری فوتبالی- اسطوره منچستریونایتد، ریو فردیناند، آرسنال را به عنوان قهرمان احتمالی لیگ برتر انگلیس دانست.

به گزارش فوتبالی، شاگردان میکل آرتتا در فصل جاری لیگ برتر انگلیس عملکردی فوق العاده داشتند و در حالی که 15 بازی تا پایان فصل فاصله دارند، با دو امتیاز اختلاف و یک بازی کمتر نسبت به منچسترسیتی در رده نخست جدول لیگ برتر انگلیس قرار دارند. حالا ریو فردیناند، ستاره سابق منچستریونایتد این تیم را به عنوان قهرمان احتمالی این فصل لیگ انگلیس دانسته است.

وی گفت:" فکر می کنم که آرسنال قهرمان لیگ برتر انگلیس خواهد شد. وقتی به بازی های پیش روی آن ها نگاه می کنم، آن ها بیشترین شانس قهرمانی را دارند."

گفتنی است که آرسنال تا اینجا با منچستریونایتد و تاتنهام دو بازی انجام داده است اما بازی های خارج از خانه آن ها برابر منچسترسیتی، نیوکاسل، لیورپول و فولامی که فصل خوبی را سپری می کند، شاید سخت ترین بازی آن ها باشد و این تیم برابر چلسی و برایتون نیز در هفته های آخر در ورزشگاه امارات صف آرایی خواهد کرد.

آرسنال در حال حاضر منتظر بازگشت گابریل ژسوس از مصدومیت است و مصدومیت توماس پارتی در یکی دو هفته اخیر نیز به خوبی توسط خرید جدید آن ها، جورجینیو، پوشش داده شده است اما به هرحال مسیر زیادی تا قهرمانی باقی مانده و این تیم هنوز هم تیم آماده گواردیولا را پشت سر خود احساس می کند و این در حالیست که یونایتد تن هاخ نیز با پیروزی های پیاپی اخیر خود به اختلاف 5 امتیازی با این تیم رسیده است.

1886