رونمایی از رشید مظاهری پشیمان!

رونمایی از رشید مظاهری پشیمان!

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان باتجربه فوتبال ایران از برخی رفتارهایش در گذشته ابراز پشیمانی کرده است.

به گزارش فوتبالی، رشید مظاهری بعد از آنکه نتوانست در سپاهان روزهای خوبی را سپری کند، در پنجره زمستانی و در شرایطی که به نظر می‌رسید به فولاد برود، تصمیمی غیرقابل پیش‌بین گرفت و با پیکان قرارداد بست تا شاگرد مجتبی حسینی شود.

مظاهری که پیش از حضور در پیکان و سپاهان در عضویت استقلال قرار داشت اما شرایطی که در نیم فصل اول فصل گذشته برای او رخ داد کاملا از لحاظ فوتبالی به ضررش تمام شد تا در نیم فصل راهی سپاهان شود.

این دروازه‌بان باتجربه فوتبال ایران در آخرین مصاحبه خود، به مواردی اشاره کرده که اگر زمان به عقب برگردد، قطعا آنها را تکرار نخواهد کرد:" در استقلال کار به سمت و سویی پیش رفت که اشتباه کردم و به برخی مسائل واکنش نشان دادم این در شرایطی است که این کارها را در سپاهان نکردم و با آرامش بیشتری کارم را دنبال کردم. در ادامه این اتفاقات هم دیگر تکرار نمی‌شود چون وقتی در تنهایی خودم به برخی از این تصمیمات و عواقب آن فکر می‌کنم از یک سری مسائل خجالت می‌کشم."

مظاهری در دوران حضورش در سپاهان، در اظهارنظری، طوری از تیم محرم نویدکیا تعریف کرد که کاملا مشخص بود، هدف او از این کار، کنایه به فرهاد مجیدی بوده. موضوعی که خود رشید هم آن را قبول دارد:" این هم از آن دسته اتفاقاتی است که اگر به گذشته برگردم دیگر انجام نمی‌دهم و این‌طوری مصاحبه نمی‌کنم.

7655