پیش‌بازی استقلال – ملوان/ آبی‌ها به دنبال هت‌تریک

پیش‌بازی استقلال – ملوان/ آبی‌ها به دنبال هت‌تریک

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال در روزی که سرمربی‌اش را برای چندمین بار در اختیار ندارد، امیدوار به کسب سومین برد متوالی مقابل ملوان است.

به گزارش فوتبالی، ملوان تیم مورد علاقه ریکاردو ساپینتو و شاگردانش محسوب می‌شود چرا که نه تنها اولین برد استقلال در رقابتهای این فصل، مقابل شاگردان مازیار زارع به دست آمد بلکه در نیم‌فصل دوم و در شرایطی که شایعات زیادی درباره مربی پرتغالی مطرح بود، او توانست سنگین‌ترین شکست ملوان در این فصل را رقم بزند تا هم خودش روی نیمکت استقلال شود هم تیمش از بحران فاصله بگیرد و حالا استقلالی‌ها امیدوارند برای سومین بازی متوالی بتوانند حریفشان را شکست دهند و راهی مرحله بعد جام حذفی شوند.

نحوه رسیدن به این مرحله: استقلال در مرحله قبلی و در یک بازی جنجالی، 1-2 تراکتور را شکست داد و ملوان هم با اینکه در خانه از نفت مسجدسلیمان شکست خورده بود اما با حکم کمیته انضباطی، نتیجه آن بازی تغییر کرد تا شاگردان زارع راهی این مرحله شوند.

غایبان استقلال: به جز ریکاردو ساپینتو، بهزاد غلامپور هم به دلیل محرومیت نمی‌تواند در بازی فردا روی نیمکت استقلال بنشیند ضمن آنکه مهدی مهدی‌پور هم هنوز شرایط بازی برای استقلال را ندارد.

دوشنبه اول اسفند

مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی

استقلال – ملوان ساعت 15.30

تیم داوری: پیام حیدری، فرهاد مروجی و حمیدرضا افشون

1984