برد رئال مادرید مقابل اوساسونا با گل‌های دقایق پایانی

برد رئال مادرید مقابل اوساسونا با گل‌های دقایق پایانی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و دوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و اوساسونا در ورزشگاه ال سادار به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال مادرید موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را بگیرد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید جایی برای اشتباه در لالیگا ندارد چرا که از بارسلونا که صدر نشین لالیگا است عقب افتاده است. مادریدی ها باید بازی های خود را ببرند و امیدوار باشند که بارسلونا امتیاز از دست بدهد. از سوی دیگر رئال مادرید باید علاوه بر پیروزی در بازی های خود، منتظر بازی رو در رو با بارسلونا باشد و در ال کلاسیکو باید بتواند بارسا را شکست دهد.

در بازی رئال مادرید مقابل اوساسونا، مادریدی ها بدون کروس و بنزما قدری به مشکل خوردند. به نظر می رسد که وابستگی تیم آنچلوتی به برخی از بازیکنان زیاد است و رئال مادرید بدون آن ها نمی تواند آن طور که باید و شاید عمل کند.

در این بازی هر دو گل رئال مادرید در پانزده دقیقه پایانی زده شدند. گل اول توسط فدریکو والورده در دقیقه 78 روی پاس وینی جونیور زده شد و گل دوم هم در دقیقه 90 بازی توسط مارکو آسنسیو به ثمر رسید.

خلاصه بازی اوساسونا 0-2 رئال مادرید

1470