کامبک آرسنال مقابل استون ویلا با زدن 2 گل پس از دقیقه 90

کامبک آرسنال مقابل استون ویلا با زدن 2 گل پس از دقیقه 90

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته بیست و چهارم از رقابت های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و استون ویلا در ورزشگاه ویلاپارک که ورزشگاه خانگی تیم استون ویلا است به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی آرسنال موفق شد با نتیجه چهار بر دو به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، آرسنال که در هفته گذشته لیگ برتر انگلیس با شکست مقابل منچستر سیتی به طور موقت صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس را از دست داده بود، اکنون دوباره با این پیروزی صدر جدول را پس گرفت. اکنون آرسنالی ها با 23 بازی، 54 امتیازی شده اند و سه امتیاز بیشتر از منچستر سیتی دارند و در صدر جدول رقابت های لیگ برتر انگلیس قرار گرفته اند.

استون ویلا در این بازی در دقیقه 5 موفق شد توسط اوله واتکینز روی پاس متی کش گل او بازی را به ثمر برساند. آرسنال گل مساوی را در دقیقه 16 توسط بوکایو ساکا به ثمر رساند. استون ویلا گل دوم خود را در دقیقه 31 توسط فیلیپه کوتینیو زد و آرسنالی ها دو بر یک عقب افتادند.

پس از این گل، کامبک دیدنی آرسنال استارت خورد. آن ها گل مساوی را در دقیقه 61 توسط الکساندر زینچنکو روی پاس اودگارد به ثمر رساندند. پس از آن دو گل دیگر آرسنال پس از دقیقه 90 زده شد. اولی یک گل به خودی از امیلیانو مارتینز بود که شوت جورجینیو پس از خوردن به تیرک دروازه به سر مارتینز خورد و وارد دروازه استون ویلا شد. دومی هم روی یک ضد حمله پس از جلو آمدن امیلیانو مارتینز برای زدن ضربه سر روی کرنر بود که باعث خالی شدن دروازه استون ویلا شد و گابریل مارتینلی موفق شد دروازه خالی را باز کند.

تماشای خلاصه بازی آرسنال 4-2 استون ویلا

1470