در آستانه مصاف با ملوان؛ خیال ساپینتو بابت ستاره خارجی راحت شد

در آستانه مصاف با ملوان؛ خیال ساپینتو بابت ستاره خارجی راحت شد

پایگاه خبری فوتبالی-پنالتی زن اول تیم استقلال در تمرین این تیم باز هم خیال سرمربی اش را راحت کرد.

به گزارش فوتبالی، آرتور کوین یامگا، هافبک فرانسوی تیم استقلال که حالا با چهار گل زده در لیگ برتر و ۲ گل زده در جام حذفی بهترین گلزنان استقلال در فصل فوتبالی فعلی آبی‌پوشان به شمار می رود، در تمرین این تیم پنالتی زدن را مرور کرد.

با توجه به برگزاری دیدار جام حذفی روز دوشنبه هفته آینده این احتمال وجود دارد که به خاطر بازی تدافعی تیم ملوان مسابقه استقلال مثل دیدار قبلی این تیم در جام حذفی (مقابل تراکتور) به وقت‌های تلف شده و شاید این بار به ضربات پنالتی برسد. گرچه در بازی قبلی استقلال با دو پنالتی که قایدی برای تیمش گرفت در همان وقت های قانونی (۱۲۰ دقیقه) کار را تمام کرد. به همین خاطر کادر فنی پرتغالی استقلال دستور داد تا پنالتی زن های استقلال تا روز بازی هر روز این تمرین را برگزار کنند.

نکته جالب این است که کوین یامگا که در دقیقه ۱۱۰ و دقیقه دوم وقت‌های تلف شده ۱۲۰ دقیقه توانست از روی نقطه پنالتی دو بار دروازه تراکتور را باز کند باز هم در زدن ضربات پنالتی بهترین عملکرد را بین هم تیمی هایش داشت و خیال سرمربی پرتغالی استقلال راحت کرد.

یامگا در حال حاضر جزو آماده ترین بازیکنان استقلال و مورد اعتمادترین نفرات نزد ساپینتو به شمار می‌رود. علاوه بر این او از فصل قبل و پس از جدایی وریا غفوری به پنالتی زن اول استقلال تبدیل شد.

۹۰۹۸