سمیعی: چرا به کلمه "بتمرگ" سرمربی پیکان ورود نمی‌کنید؟

سمیعی: چرا به کلمه "بتمرگ" سرمربی پیکان ورود نمی‌کنید؟

پایگاه خبری فوتبالی - معاون حقوقی باشگاه استقلال در دفاع از ریکاردو ساپینتو روی آنتن شبکه خبر آمد و درباره درگیری های بین دو نیمکت استقلال و پیکان در بازی اخیر دو تیم در ورزشگاه دستگردی صحبت کرد.

به گزارش فوتبالی، معاون باشگاه استقلال در خصوص ادعای رقبای استقلال مبنی بر اینکه سرمربی این تیم به پرتغالی به آنها توهین کرده در برنامه مجله فوتبال گفت:” حقیقتا بازیکنان ما که نزدیک ۷-۶ ماه می‌شود با آقای ساپینتو کار می‌کنند، حتی ۳-۲ کلمه پرتغالی هم یاد نگرفته اند. آقای ساپینتو ظاهرا از کنار هر کسی رد می‌شود آن فرد به سرعت پرتغالی را در حد محاوره ای کف خیابان های لیسبون یاد می‌گیرد و به تمام فحش های این زبان مسلط اند.”

معاون آبی ها همچنین درباره توهین های سرمربی پیکان به کادر این تیم گفت:” شما چرا به جمله "زر نزن" یا "بتمرگ" سرمربی پیکان ورود نمی‌کنید؟ چرا ناظران و اعضای کمیته انضباطی سخنرانی های بعضی مربیان را که فدراسیون، کمیته داوران و حتی حاکمیت را زیر سوال می‌برند با محکومیت مواجه نمی‌کنند؟ من تا الان ندیدم کمیته انضباطی مربیانی را که کل سیستم را زیر سوال بردند و گفتند دست هایی در کار هست که تیم ما را قهرمان نکنند، نمی‌خواهند ما قهرمان شویم یا تا زمانی که من اینجا هستم، نمی‌گذارند ما قهرمان شویم حتی یکبار احضار شوند.”

۷۷۶۸