برد شیرین میلان مقابل تاتنهام در ورزشگاه سن سیرو

برد شیرین میلان مقابل تاتنهام در ورزشگاه سن سیرو

پایگاه خبری فوتبالی - در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، میلان و تاتنهام در ورزشگاه سن سیرو به مصاف هم رفتند و در نهایت میلان موفق شد در این بازی با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و به صعود به دور یک چهارم نهایی امیدوار شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی میلان خیلی زود موفق شد دروازه تاتنهام را باز کند. در واقع میلانی ها در دقیقه هفت توسط براهیم دیاز به گل رسیدند و شاگردان آنتونیو کونته غافلگیر شدند. کونته که در حال حاضر سرمربی تاتنهام است، به خاطر دورانی که در اینتر داشت و توانست این تیم را قهرمان سری آ کند، چندان میان هواداران آث میلان محبوب نبود و اکنون میلانی ها توانستند او را شکست دهند.

میلان یکی از پر افتخار ترین تیم های تاریخ لیگ قهرمانان اروپا است. آن ها پس از رئال مادرید بیشترین تعداد قهرمانی را دارند که البته فاصله آن ها با رئال مادرید چشمگیر است. رئال مادرید چهارده بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و میلان هفت قهرمانی در این رقابت ها دارد.

در هر صورت شاگردان پیولی اکنون اگر بتوانند در لندن از اندوخته خود مراقبت کنند می توانند راهی دور بعدی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شوند.

تماشای خلاصه بازی میلان 1-0 تاتنهام

1471