خبر خوش برای هواداران استقلال/ احتمال حضور بانوان در بازی با ملوان

خبر خوش برای هواداران استقلال/ احتمال حضور بانوان در بازی با ملوان

پایگاه خبری فوتبالی- از باشگاه استقلال خبر می‌رسد به احتمال زیاد در حاشیه دیدار جام حذفی مقابل ملوان فضایی برای حضور دوباره بانوان در استادیوم آزادی ایجاد خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که طرفداران تیم استقلال از دو بازی گذشته خانگی این تیم فرصت حضور در استادیوم آزادی را پیدا کرده اند اما همچنان شرایط برای بازگشت بانوان به استادیوم آزادی مهیا نشده است.
یکی از مسئولان عالی رتبه باشگاه استقلال در این خصوص که بانوان چه زمانی می‌توانند دوباره بازی‌های تیم استقلال را از نزدیک ببینند گفت: «امروز از یک منبع رسمی به ما اعلام شد احتمال دارد در بازی جام حذفی مقابل ملوان شرایط برای حضور دوباره بانوان در استادیوم آزادی مهیا شود. این موضوع باعث خوشحالی همه مسئولان باشگاه استقلال شده است».

این فرد آگاه همچنین در پاسخ به این پرسش که با توجه به هشدارهای اخیر درباره وضعیت نا امن طبقه دوم و اینکه بانوان استقلالی آخرین بار در طبقه دوم مستقر شده بودند آیا باز هم این دسته از هواداران استقلال را به طبقه دوم می‌فرستند یا نه، توضیح داد: «به طور کلی ما در موضوع تکریم بانوان در نظر داریم در صورت مهیا بودن حضورشان در بازی استقلال مقابل ملوان آنها یا در ضلع جنوب غربی و یا جنوب شرقی مستقر شوند تا در این هوای سرد در شرایطی بهتر برای تماشای بازی تیم استقلال به استادیوم آزادی بیایند».

این فرد مطلع همچنین در این باره که هواداران تیم ملوان نیز به احتمال زیاد در این بازی حضور خواهند داشت و این موضوع تا چه اندازه در تعیین محل استقرار بانوان استقلالی در نظر گرفته خواهد شد، خاطرنشان کرد: «قطعاً با در نظر گرفتن محل استقرار طرفداران محترم تیم گیلانی شرایطی فراهم می‌کنیم که محل استقرار بانوان استقلالی در دورترین فاصله با آنها باشد. گرچه همه اینها در شرایطی است که فضا برای بازگشت بانوان مهیا باشد که البته طبق اخباری که به ما رسیده این احتمال زیاد است».

آخرین بار که بانوان استقلالی برای تماشای یکی از مسابقات تیم محبوبشان توانستند به استادیوم آزادی بروند روز نوزدهم شهریور ماه و در چارچوب هفته ششم لیگ برتر بود. دیداری که استقلالی‌ها میزبان نساجی بودند و اتفاقاً بانوان طرفدار تیم نساجی هم در طبقه دوم در فاصله نزدیکی با هواداران استقلالی به استادیوم آزادی رفته بودند. در آن مسابقه استقلال با نتیجه ۳ بر یک برنده شد ولی از آن به بعد دیگر فرصتی برای حضور خانم‌ها در استادیوم آزادی به وجود نیامد. اگر بانوان استقلالی اول اسفند به استادیوم بروند بار دیگر پس از ۱۷۱ روز یکی از بازیهای تیم محبوبشان را از نزدیک خواهند دید.

ناگفته نماند؛ خانم‌های فوتبالی برای اولین بار طی دهه‌های اخیر در تاریخ سوم شهریور در بازی بین تیم‌های استقلال و مس کرمان به استادیوم رفتند و پس از آنها نیز بانوان پرسپولیسی در تاریخ نهم شهریور این حس و حال را در  بازی با صنعت نفت در آزادی جشن گرفتند و شاید این بار هم دوباره آبی‌ها از پرسپولیسی‌ها جلو بزنند.

2636