کل‌کل جالب میان ستارگان جوان منچستریونایتد و چلسی

کل‌کل جالب میان ستارگان جوان منچستریونایتد و چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - برزیل قهرمان جام ملت های زیر 20 سال آمریکای جنوبی شد که در بازی پایانی و حساس مقابل اروگوئه پیروز شدند.

به گزارش فوتبالی، برزیل هم قهرمانی خود را قطعی کرد و هم سهمیه حضور در جام جهانی جوانان در اندونزی را کسب کرد.  پس از قهرمانی، آندری سانتوس بازیکن برزیلی کنونی چلسی پیامی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و جمله ای را نوشت که بسیار جنجال ساز شد.  سانتوس در پیامی جنجالی نوشت:"در آمریکای جنوبی دنبال حریف می گردیم!"

در حقیقت آندری سانتوس با پیام خود برای بسیاری از رقبای سنتی کری خواند. یکی از این رقبا تیم زیر 20 سال آرژانتین با هدایت خاویر ماسکرانو بود که در مرحله گروهی از مسابقات حذف شدند و شانس حضور در جام جهانی را از دست دادند.

آلخاندرو گارناچو ستاره ارژانتینی منچستریونایتد در مسابقات کلمبیا حضور نداشت اما تصمیم گرفت که پاسخ آندری سانتوس را با شکلک "قهقهه" بدهد تا این گونه ستاره تازه وارد چلسی را مورد تمسخر قرار بدهد. در حقیقت به نظر می رسد که اشاره گارناچو به قهرمانی آرژانتین در جام جهانی قطر است و به همین خاطر جمله سانتوس که گفته که برزیلی ها در آمریکای جنوبی حریف می طلبند را درک نمی کند. سانتوس و گارناچو در بازیهای آینده چلسی و منچستریونایتد مقابل همدیگر صف آرایی خواهند کرد.

4125