مجتبی حسینی: به لطف ساپینتو فحش پرتغالی هم یاد گرفتیم!

مجتبی حسینی: به لطف ساپینتو فحش پرتغالی هم یاد گرفتیم!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی پیکان نسبت به حواشی دیدار این تیم با استقلال واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، سرمربی پیکان درباره درگیری لطفی خود با نیمکت استقلال در برنامه فوتبال برتر گفت:” این آقای ساپینتو که به دستیاران و مربیان ها می‌گوید حیوان، دستیار ایشان از ابتدا تا انتهای بازی داشت داد و بیداد می‌کرد. کار دستیار آقای ساپینتو دقیقه نود باعث شد که بازیکن تیم ما زیر فشار آنها دو اخطاره و اخراج شود.”

وی در ادامه گفت:” من در ادامه به او یک لفظی گفتم که برو بشین و حرف نزن. چیز دیگری هم نبود. به سرمربی‌شان هم کوچک ترین توهینی نشد و فقط خود من بودم که بخاطر اعتراض هایی که دستیار ایشان انجام می‌داد، واکنش نشان دادم. خود آقای ساپینتو از دستیاران بقیه تیم ها ایراد می‌گیرد که چرا دخالت می‌کنند اما برای من عجیب است که چرا جلوی دستیار خودش را نمی‌گیرد.”

سرمربی پیکان همچنین مدعی شد که ساپینتو به زبان پرتغالی به آنها توهین کرده است:” استقلال دو گل جلو بود و نیاز به این شلوغ کاری ها نداشت. یک سری الفاظ پرتغالی بکار می‌برند و می‌گویند شما مگر پرتغالی بلدید؟ پرتغالی بلد نیستیم اما انگلیسی بلدیم. اما معمولا فحش های زبان های دیگر را آدم ها زودتر یاد می‌گیرند. به لطف آقای ساپینتو ما فحش های پرتغالی هم یاد گرفتیم.”

۷۷۶۸