ادعای مدیررسانه‌ای نسف‌قارشی در گفت و گو با فوتبالی: آمانوف به ما نپیوسته!

ادعای مدیررسانه‌ای نسف‌قارشی در گفت و گو با فوتبالی: آمانوف به ما نپیوسته!

پایگاه خبری فوتبالی- مدیررسانه‌ای نسف‌قارشی اضافه شدن هافبک سابق استقلال به این تیم را تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، عزیزبک آمانوف که بدون اعلام قبلی از استقلال جدا شده، روز گذشته در دیداری دوستانه برای نسف‌قارشی ازبکستان به میدان رفت. هافبک ازبک به بهانه دریافت نکردن دستمزد خود جدا شده اما برخلاف تصور خودش، مراحل قانونی را به طور کامل طی نکرده و احتمالا در این پرونده نقره‌داغ خواهد شد.

حتما در جریان هستید که به گفته معاون حقوقی استقلال، این باشگاه قصد شکایت از بازیکن ازبکستانی سابق خود را به دلیل فسخ غیرقانونی دارد. یکی از گاف‌های بزرگ آمانوف در این ماجرا، ایمیل اخطارهایش بوده که به اشتباه، به جای باشگاه استقلال، برای روزنامه "استقلال جوان" فرستاده و احتمالا با استناد به همین موضوع باید آبی‌ها پیروز این پرونده بدانیم.

نکته قابل توجه این است که نسف‌قارشی هم زیر بار جذب آمانوف نمی‌روند. باشگاه ازبکستانی در ترکیبی که از بازی دوستانه در صفحه رسمی خود منتشر کرد، در عین ناباوری به جای بازیکن شماره 25 که آمانوف بوده، از عنوان "بازیکن تستی" استفاده کرده بود! 

برای مشخص شدن چند و چون ماجرا، خبرنگار فوتبالی این موضوع را از سردار نوروف، مدیر رسانه‌ای نسف‌قارشی سوال کرده که او نیز به کل منکر جذب هافبک استقلال شد و به گفتن این جمله بسنده کرد که "آمانوف به ما نپوسته است"! 

باشگاه ازبکستانی، احتمالا به درخواست آمانوف فعلا اضافه شدن او را مخفی نگه داشته تا به در پرونده استقلال، به او کمک کرده باشند. البته فعلا که برنامه‌ریزی ازبک‌ها نتیجه نداده و خبر آمانوف، در تمامی رسانه‌های ایران پیچیده است.

2509