واکنش استقلال به شکایت یزدانی

واکنش استقلال به شکایت یزدانی

پایگاه خبری فوتبالی- آیا فسخ یک طرفه قرارداد سیاوش یزدانی به ضرر آبی‌ها تمام خواهد شد؟

به گزارش فوتبالی، در آخرین روزهای نقل و انتقالات زمستانی، استقلالی‌ها تلاش زیادی انجام دادند تا به صورت مسالمت‌آمیز به همکاری خود با سیاوش یزدانی پایان دهند، اما مدافع سابق آبی‌ها علاقه‌ای به جدایی از این تیم نداشت و کار به جایی رسید که گفته شد یزدانی حتی در صورتی که اینکه نظر ساپینتو درباره او تغییر نکند، بیرون خواهد نشست اما از استقلال جدا خواهد نشد.

سرانجام و در آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات و در شرایطی که طرفین پس از برگزاری چند جلسه به توافق دست پیدا نکردند، استقلال به صورت یک‌طرفه قرارداد یزدانی را فسخ کرد تا یک جای خالی برای جذب بازیکن جدید خارجی باز شود. مدیران باشگاه استقلال دلیل فسخ قرارداد با مدافع خود را زیر پا گذاشتن مفاد تفاهم‌نامه از جمله انجام مصاحبه علیه ارکان باشگاه توسط یزدانی عنوان کردند و با استناد به این موضوع قرارداد خود را با این بازیکن پایان دادند.

پس از اینکه مدیران باشگاه استقلال به صورت رسمی قرارداد یزدانی را در سازمان لیگ فسخ کردند، این بازیکن به سپاهان پیوست و در ادامه نیز از باشگاه سابق خود شکایت کرد.

فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال، در یک مصاحبه، درباره اینکه گفته می‌شود اگر استقلال بدون استدلال دست به فسخ یک‌طرفه قرارداد با یزدانی زده باشد، این موضوع می‌تواند تبعات سنگینی را برای این بازیکن به همراه داشته باشد اینگونه توضیح داده است: "بعید می‌دانم چنین چیزی اتفاق بیفتد. چون باشگاه استقلال برای فسخ یک‌طرفه دلایل زیادی داشته که نمی‌خواستیم این دلایل رسانه‌ای شود. اما اگر واقعا به این منظور اقامه دعوا بشود و بحث دیگری نباشد باشگاه استقلال مجبور می‌شود تا اسناد و مدارک مرتبط را به ارکان قضایی فدراسیون ارائه دهد"

7655