فتح الله زاده به دنبال گرفتن وام برای پرداخت طلب استراماچونی

فتح الله زاده به دنبال گرفتن وام برای پرداخت طلب استراماچونی

پایگاه خبری فوتبالی - مدیرعامل استقلال درباره پرداخت طلب استراماچونی توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش فوتبالی، فتح الله زاده در خصوص برنامه ریزی این تیم برای پرداخت طلب استراماچونی در برنامه شبهای فوتبالی گفت:” پرونده استراماچونی الان ۳-۲ سال است که باز مانده و در زمانی که ۲۰ میلیارد تومان بوده هیچکس آن را پرداخت نکرده. الان طلب ایشان به ۷۵ میلیارد تومان رسیده و پرداخت آن خیلی سخت است. در این دو ماه که من آمده ام مجبور شدم ۷۰ میلیارد تومان به بازیکنان و مربی پرداخت کنم تا عقب افتادگی‌شان را جبران کنم .”

وی در ادامه گفت:” الان تیم راه افتاده و سه تا سه تا می‌زند. ما از تیم قهرمانی میخواهیم یا چیز دیگری؟ یک ذره فرصت بدهند تا ما نفسی تازه کنیم و کار را انجام دهیم. ما داریم خیلی کارها انجام می‌دهیم و در جلسه آخر هیات مدیره مجبور شدیم یک مصوبه را تصویب کنیم تا پولی را از یک جایی تهیه و طلب آقای استراماچونی را پرداخت کنیم.”

مدیرعامل استقلال در پایان گفت:” ما با بانک شهر و مدیرعامل محترمشان آقای احمدی صحبت کردیم. ما داریم تلاش می‌کنیم تا یک مقدار به ما مساعدت بیشتری بکنند تا طلب آقای استراماچونی را پرداخت کنیم و خیال هواداران و من هم راحت شود. قطعا تلاش می‌کنیم و این کار را انجام خواهیم داد.”

۷۷۶۸