مقصد بعدی آمانوف مشخص شد

مقصد بعدی آمانوف مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- گفته می‌شود هافبک ازبکستانی استقلال با تیمی از کشور خودش به توافق رسیده است.

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که هنوز باشگاه استقلال درباره قرارداد عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی و جدایی او شفاف سازی نکرده است، این بازیکن به زودی به تیم جدید خود اضافه می‌شود.

آمانوف که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به استقلال پیوست، پس از یک سال حضور در این تیم و در شرایطی که هنوز یک فصل و نیم دیگر از قراردادش باقی مانده است، اقدام به جدایی از باشگاه ایرانی کرد.

گفته می‌شود آمانوف که از بازی نکردن در استقلال ناراضی است و بخشی از قرارداد خود را دریافت نکرده است، قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرده و با یک باشگاه ازبکستانی هم به توافق رسیده است.

پس از آنکه خبر جدایی آمانوف در ازبکستان منتشر شد، چند باشگاه برای جذب او دست به کار شدند و او هم در مدت کوتاهی تیم جدید خود را انتخاب کرده است.

«شهراتبک جورایف» خبرنگار ازبکستانی که خودش در آنتالیا ترکیه به سر می‌برد، خبر داد که آمانوف هم امروز به این شهر سفر می‌کند تا به تمرینات تیم جدید خود اضافه بشود.

واقعیت این است که این بازیکن در بین پیشنهاداتش، باشگاه نسف قارشی را انتخاب کرده است؛ تیمی که در حال حاضر در آنتالیا اردوی تدارکاتی دارد و روز ۳۰ بهمن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در کشور قطر، به مصاف الشباب عربستان خواهد رفت.

6442