روایت جدید از ورزشکاران ایرانی گرفتار در آوار/ اسبقیان: مردم دعا کنند

روایت جدید از ورزشکاران ایرانی گرفتار در آوار/ اسبقیان: مردم دعا کنند

پایگاه خبری فوتبالی- هنوز از سه فوتبالیست قطع عضو ایرانی گرفتار در آوار ناشی از زلزله ترکیه خبری منتشر نشده است.

به گزارش فوتبالی، زمین لرزه هفدهم بهمن‌ماه ترکیه خرابی‌های زیادی در این کشور و سوریه به بار آورده است. ویرانی هزاران ساختمان و مرگ بیش از سه هزار نفر تنها بخشی از خسارت این زمین لرزه مهیب است. در زلزله ترکیه افراد زیادی زیر آوار ماندند که هنوز از سرنوشت آنان خبری در دست نیست. سه فوتبالیست قطع عضو ایران نیز در بین افراد گرفتار در آوار زلزه ترکیه هستند.

براساس گزارش رسانه‌های ترکیه ۱۱ والیبالیست و چهار فوتبالیست قطع عضو در زیر آوار این هتل گرفتار شدند. محمدرضا میراحمدی، مهدی سعیداوی و حامد مطرودی عضو تیم بلدیه اسپور مالایا هستند که از زمان زلزله خبری دقیقی از آنان در دست نیست و زیر آوار هتل کرچوال ماندند.

* سوات: حجم تخریب هتل بالا است

«سوات» مربی تیم بلدیه اسپور مالایا در این باره گفت: ما هم مانند بسیاری از مردم دعا می‌کنیم که بتوانیم ورزشکاران از زیر آوار زنده بیرون بیایند اما حجم تخریب هتل بالا است. در ۴۸ ساعت گذشته برای آواربرداری کارهای زیادی انجام شده اما هنوز نتوانستیم به ورزشکاران گرفتار برسیم. کار بسیار سخت شده است.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص احتمال زنده ماندن ورزشکاران گفت: همه ما به امید زنده هستیم و دعا می‌کنم که آنان زنده بیرون بیایند.

* اسبقیان: مردم دعا کنند

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین نیز در خصوص آخرین وضعیت ملی پوشان قطع عضو فوتبال کشورمان پس از زلزله ترکیه اظهار داشت: از دیروز ظهر به بعد تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم هنوز خبر جدیدی به دست ما نرسیده است. همچنان با سرپرست تیم ملی پوشان در ارتباط هستیم و در آخرین صحبتی که با او داشتیم شرایط را بحرانی برای ما عنوان کرده است. ما منتظر هستیم تا اخبار جدیدی به دست ما برسد.

اسبقیان در پاسخ به این سوال که آیا نماینده ای برای پیگیری این موضوع به ترکیه اعزام خواهد کرد یا خیر گفت: قطعا تدابیر لازم را انجام خواهیم داد و امیدواریم امروز یا فردا خبری از این ملی پوشان به دست ما برسد اما اگر خبری به دست ما نرسد به عنوان متولی ورزش جانبازان و معلولین بیشتر ورود خواهیم کرد و نماینده ای از سوی فدراسیون و انجمن فوتبال به ترکیه اعزام خواهیم کرد.

وی در پایان گفت: از ملت قهرمان و ولایت مدار و مسلمان ایران می‌خواهم ملی پوشان قطع عضو فوتبال کشورمان را دعا کنند تا اتفاقی برای آنها نیافتاده باشد و در سلامت باشند.

6442