از اعتراف تلخ تا نجات از زلزله ترکیه با مهاجم جدید تراکتور!

از اعتراف تلخ تا نجات از زلزله ترکیه با مهاجم جدید تراکتور!

پایگاه خبری فوتبالی - مهاجم جدید تراکتور با خوش‌شانسی از زلزله مهیب ترکیه قسر در رفته است.

به گزارش فوتبالی، تراکتور دیروز خبر از خرید سوکول چیکالشی مهاجم آلبانیایی سابق قونیه اسپور ترکیه داد تا به فعالیت خود در پنجره تابستانی پایان بخشد.

چیکالشی که در پست مهاجم نوک بازی‌ می‌کند، در کنار تومیسلاو اشترکال، رحمان جعفری و مهدی عبدی حضور خواهد داشت و هواداران تراکتور امیدوارند که این بازیکن بتواند مشکل گلزنی تیمشان را حل کند.

چیکالشی که سابقه بازی برای دو تیم آسیایی از کره جنوبی و عربستان سعودی را دارد، خوش‌شانسی عجیبی در پذیرش پیشنهاد تیم عربی داشته و همین موضوع باعث قسر در رفتن وی از زلزله مهیب چند مدت پیش ترکیه شده است.

چیکالشی در این باره در یکی از گفت‌وگوهای خود، عدم پذیرش پیشنهاد هاتای اسپور و میل به بازی در بیرون از کشور ترکیه را یکی از بهترین تصمیمات خود در آن مقطع می‌داند: « قبل از رفتن به عربستان دو پیشنهاد داشتم. الخلیج و هاتای اسپور را داشتم. من خیلی نزدیک به انتقال به هاتای بودم و شما به خوبی می‌دانید آنجا چه اتفاقی افتاد. یکی از بهترین تصمیمات زندگی من بوده که تا امروز گرفته‌ام.»

مهاجم جدید تراکتور که سابقه طولانی بازی در کشور ترکیه را دارد، در ادامه اعتراف تلخی می‌کند و بابت اینکه نتوانسته در سه قدرت اصلی فوتبال این کشور بازی کند ناراحت است: «با توجه به این واقعیت که من متاهل و دارای دو فرزند هستم، رفتنم به هاتای در آن موقع را نمی‌توانم تصور کنم. چرا هاتای را انتخاب نکردم؟ دلیل اصلی این بود که من 7 سال در ترکیه بودم و نیاز به یک چالش جدید داشتم. من نتوانستم در ترکیه قدمی بردارم و به سه باشگاه برتر گالاتاسرای، بشیکتاش، فنرباغچه و حتی ترابزون اسپور بروم. اعتراف می کنم، نتوانستم این کار را انجام دهم. بنابراین من به دنبال یک چالش جدید بودم.»

1997